PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, November 10, 2010

1sT PaPeR & MalaYsiA Vs JaPaNis

MALAYSIA vs JAPA

tepat jam 4 petang aku dah pacak & tercegat jadi batu kat depan TB..
semangat punye pasal nak tengok pasukan negara lawan ni.. huo huoo..
bet dgn kawan (0-3) M 0 - J 3.. ape nye wargenara budak2 umah aku ni..
hahha.. nasib aku ni baik.. target M 0 - J 1.. wahahaha..
9999.gif (7988 bytes)
tapi ape kan daya.. usaha dah dilakukan.. japan win daa..
tekaan semua x kene.. M 0 - J 2..
ulasan budak2 umah:
1st - men mcm pe ni. malas kejo bola (-ve)
2nd -  ish jadi batu plak dorg (-ve)
3rd - dah usaha tu (+ve)
4th - keje bekampung jek defender (-ve)
5th - gud job (tamat match) -  bnyak lagi, malas nak taruk

1ST PAPER PULOK

debaran exam

ni picture aku snap (dari handphone kwn-baju merah kat pic) time ni dah habis paper. kire nak angkat montat nak balik.. yang aku censor tgh tanye jwp. last minute org kate, selagi y boleh. kene censor 1 2 bende.. t aku kene saman dek universiti ni.. hee.. kire okeyz la jwp, even up n down nye aswer. "Dr.. full mark boleh" kalau dy bace.. 

pemende ni.. what is dis in BI..
ni ar pencel box aku.. unik n menarik
transparent.. (plastik bungkus kerepek)
dah 3 sem aku pakai.. senang nak cari pen..
equipment y ade kat dlm ni
1. pen 2. cermin mate 3. pendrive 4. pensel
5. kad matrik 6. pemadam 7. ruler 8. buku bank
9. jadual 10. slip exam 11. syiling 12. calculator
13. gunting 14. lead pencil mechanical..
korang ade ke. wahaha...

5 lango double line:

Desz88 said...

sempat lg ko nak amek pic before exam.. bukan dia kata 'tanggalkan bateri hp' ke..? hehe..=P neway.. ur blog is interesting.. 1st time i give my comment at here..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

dy kate tanggal kn jek.. x suruh jgn psg balik.. hehe.. thanks 4 comment..t comment lagi..

♪♬ Siti Nor Aisyah ♬♪ said...

tang bola:
banyak comment (-ve) dr (+ve)..hahah..ape la..:P

tang snap pic b4 exam:
sempat jek kan snap pic..org bila msok depan gentar pk soklan..die snap..cun..:P

tang pencil box:
hahhaha...giler pnye jimat ke ape nak beli pencilbox??

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bola - xdpt di nafikan..
pic xm - bukti ambek xm kat mak.. haha
pencil - ape nak buat.. sengkek..

CikBulat said...

hahahaha. festime aku melihat. O__o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)