PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, November 25, 2010

AkTiViTi SaTaY

 bahagianye aku arini.. nape.. jiran umah aku wat makan-makan..
oh dapat saving duit makan malam..
kocek yang koyak-koyak dek xde duit..haha..
tabek hormat kat jiran sebelah..haip haip..
makan sampai kenyang.. non stop
menu: satay, naget, mee sup, kentang goreng, air teh o beng, nasi impit,
n akak-akak umah jiran yang comel-comel (saje memuji, mkn free)
b4 di panggang
keje memanggang sedang dijalankan
credit pada akak-akak comel (jiran aku ni)
semalam makan ikan bakar (free).. senak perut..
arini makan satay pulak (free gak).. pun senak perut..
hari-hari macam ni kan best..
perut pun kenyang, duit pun save..

2 lango double line:

bukan photographer said...

lepas ni bokeh kot anta kat jiran2 jauh

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bokeh mmg bokeh.. xde hal la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)