PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Tuesday, November 9, 2010

JaDuAL eXaM Ku

yuhuu... esok aku nye 1st paper.. mari membace, nota yang ade..
slip exam
ni la slip exam U aku (kat atas ni bukan slip aku)
sepanjang hari, aku bace jek keje.. n tido n bace n tido..
sampai ketika ini aku still bace n tido
mari la berjuang menjawap soklan dalam exam nanti
jangan tido time exam sudah..
dah jawap semua soklan xpe.. ni yang xde tulis pape
korang tulis pape, asal jgn kosong..
all the best every1.. wheee....
putih (sedapnye tido) hitam (banyak lagi tak cover ni)...

2 lango double line:

♪♬ Siti Nor Aisyah ♬♪ said...

huhu..gambate 4 ur exam..jgn ingt kan org jek diri sendiri lak yg tdo time exam spe sush..haha..pape pon chaiyok2..(^_^)v

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

whee... wokeyz madam... turuti ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)