PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, November 18, 2010

MeLaLuT KeJaP

ahhhhhh......... uuhhhhhh.....
bukan pe bagi intro jek.. skrg ni aku AFI
AFI = away from internet.. ni pun curi pakai berokban kawan.
dah mintak la.. xde nye curi2.

skrg ni aku de kat shah alam. g jejalan jap. (gap exam pun leh poye2 lagi)
hahah.. 6t aku update g okey.. korang bace la post2 y lepas..
buat rujukan untuk exam..
mane tau ade y masuk.. hiii...
banyak aku nak taruk ni.. picture raye..
karang la ye.. tititiiiii..... ZZZZzzzzz

4 lango double line:

Nur Afiqka Rohmat said...

gud luck ye =)
nite...hehehe~

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

wokeyz.. thanks..
nite n morning.. wheee

bukan photographer said...

wah...dah 12 gundik n sida dah

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

wah.. bisa bona bang oii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)