PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Tuesday, November 9, 2010

SeMaLaM & ToDaY

Semalam:

start jam 9.30pagi aku dah pacak kat kampus.. nak wat ape? presentation EOP
EOP? English for Occupational Purpose - subjek aku sem 5 ni.
debaran lebih kejam dari aku nye progress FYP presentation.. why?
budak-budak coz8 aku yang soal.. & soklan yang mencabar pulak tu..


para penonton dan para penyoal selidik (cos8 aku)
dah macam nak temuduga kerje ni..
lepas snap pic aku terus tido untuk 1 jam
sorry kawan2 yang present time aku tido
bukan xnak tgk, tapi ngatuk dek

lepas bangun.. kelam kabut siapkan slide..
ini contoh yang dapat d snap.. (belakon tu)
penukaran inti pati capati dlm slide berlangsung dengan meriah
tgk 1x slide.. ermm okey dah
tgk 2x.. ade silap 1 2
tgk 3x.. pesal banyak mende ngarut ni.. ubah2!!!

sidang menyidang sedang berlansung
(tp aku tertarik kat screen kom tu)
aku focus kat screen tu jek
dak2 girl dlm pic ni la yg raksasa qtion
terutama duk tepi kanan tu (Nora)
tepat jam 3.00ptg kot.. bersurai sudah
aku kluar dgn muke ceria dan lapo
kegembiraan di sambut dgn hujan..
betul2 gembira ni..
dan ruang lingkup masa yang ada,
di sudahi dgn makan & tido.. wheeee

entah bape puluh kali aku menghadapi situasi presentation ni. tapi debaran tetap ade.. dari sem 1 sampai sem 5 ni.. tiap subjek ade jek kene bentang, wat pameran, programs, etc. KORANG MACAM NE? best present?



Hari ini:
tak banyak aku buat harini.. ni pic untuk korang..

makan tgh hari jam 3.00ptg..
mmg kebulur dah time tu
untuk maklumat: ROKOK tu bukan aku punye ye.
Hak milik terpelihara kawan aku.. Amir is
wa x isap mende ni....
tapi terpakse sedut, asap dari dorg pulak..
nasib orang x smoke.. mcm ni la

"ROTI kosong se & teh tarik gelas se"
hahaha... roti canai lagi.. jam 6.45ptg
dah addicted mkn roti canai ni
sampai aku bertekat nak jelajah terengganu
utk cari kedai roti canai.. (tekat la sangat)
SAPE NAK sponsor..
dush~~~~~

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)