PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, November 6, 2010

StuDy WeEks GaMe..

ape aku buat harini? macam kat title kat atas tu.. main game..
game ni aku tahu mase aku tahun 2.. ohh mmg addicted gile.. balik kuliah jek aku ngadap game ni..

plant vs zombies

korang dah finish bape kali game ni.. aku dah 6 kali kot.. bosan and addict. tp dah stop skrg
sekali skale ade la jenguk2 tanaman.. Pokok aku dah tinggi 400 kaki kot..
mesti ade y dah tamat berjuta kali lemon tea beng..
aku paling benci zombie yang bawak anak kecik tu.. bab endless LENGE tu la pengacau utame..
but men game ni enjoy, hahaha.. sape x try lagi korang try la ye..
jangan lak kekang mate sampai pagi udah le.

3 lango double line:

nyemaro said...

haha~ suatu ketika dahulu pun aku minat men game ni. tapi aku dah bersara. sekarang seronok conteng blog pulak.hee~

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sekarang aku kmbali ke pagkuan game ni.. neetttt..

bukan photographer said...

ak bab yang endless 2 ak suke 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)