PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, November 14, 2010

TaBiaT Aku BiLe WinDoW sHoPpiNg

ade bende tabiat (habit) yang aku buat kalau hok keluar g jalan2 ni
this sm example i give it to u all tgk okey.. heee
collect kat kedai camera
ni aku collect kat kedai camera.. aku rase mcm habit.. tp mcm dah jadi hobi pulak..
ishh.. sendiri pun xtau la.. hee.. korang perasan tak kalau kat kedai2 gadget ni
ade catalog2 pasal barang sperti camera, handycam, mp3, mp4 etc la.
tabiat aku, g kat dis kind of shop, bukan dtg nak beli atau jengok2 barang2 ni.
but nak ambek catalog2 yang ade.. aku ni pengumpul mende2 ni..
korang rase pelik ke??? heee

ade lagi 1 habit ni.. kalau ade pameran, showcase, PC fair ke, etc..
must ade flyer, pamphlet, brochure..
natang ni aku kutip gak.. aku simpan jadi koleksi.. peh mcm pelik kan..
pameran kereta
atas ni contoh nye la.. all dis aku ambek time outing kat town..
bukan berat beli barang tapi berat kertas percume..
last but not least is.. aku ni suke kumpul brochure or pamphlet HANDPHONE
tah bape banyak koleksi aku ade.. wahaha bangge nye..
kalau ade kawan2 korang ade habit macam aku ni.. jangan lupe kabo...
selamat berhobi.. hobi or habit yang pelik n unik..

p/s nanti aku tunjukkan pamphlet or brochure handphone yang aku ade..

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)