PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, November 11, 2010

WhO FoLloW Me...

whee... who follow my step.. credit 4 u all.. weheheh...
printer yang berjasa besar
haha.. korang nampak printer pixma iP1980 ni (berabok).. ni harta karun aku
sejak pakai ni, penjimatan kos print nota sangat "terbaik"
dah.. aku bukan nak kate mende ni.. tapi PERANGAI aku time EXAM

final exam dah mule. tapi nota subjek still xde.. haha..
nak bace kat laptop.. gerenti aku lalok x sampai 10 minit.. hee..
dah final ni la baru nak download nota n print..
harini keje aku print nota jek la.. hahha.. semak2 nota tadi..
banyak yang aku xtau ni.. "bile lak lecturer anjo mende ni"
"ni bab ape" "pe jadah perkataan ni" "aduh makin bace makin x faham"
huhuh.. kesiannye diriku ini..
bace jek la walaupun x faham ape dalam nota...
pe pekataan semangat nak aku ungkapkan ni "DUGAAN"

2 lango double line:

♪♬ Siti Nor Aisyah ♬♪ said...

hahah..jage2 jgn jadi giler da la ye..:P

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

oh.... gile tu xde... pening lalat ade kot.. (sambil golek2 bace nota y x fhm) (-_-)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)