PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, December 11, 2010

DaMn YoU ZyNgA - CitYvILLe

damn la.. FB ke Zynga?? errkk.. 2-2 pun same.. wat aku addicted..
ces.. mentang2 la aku behati lembut dan murni..
senang jek korg pengaruh aku dengan game-game ni.. ces ces ces..!!
sekarang CITYVILLE pulak ko bagi aku main..
cukup la farmville, football premier & poker..
(poker asyik kalah jek, xpe pinjam duit kat kawan??!!)
cityville dari FB.. damn!!!
ni game baru kat FB (baru ke?? tah)
bertambah koleksi game FB aku sekarang.. warrgg... tolun..
bantu aku stop men mende jadah haram ni...!!!!
ni semua propaganda.. politik-politik..!!! erkk?? but..
sekarang aku baru level 11 kot.. tengah mengrekrut jiran-jiran baru..
biar mereka semua addicted macam aku (hahaa, jahat-jahat)
ohoh.. invite-invite.. korang accept okey.. love u all
sapa nak jadi jiran aku.. aku ni pemurah.. suka share2 ni..
hahaha.... wahaha (tawa dalam kesedihan)

p/s: ape lagi game kat FB yang best ek.. nak try la.. hee (^_^)V

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)