PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Tuesday, December 21, 2010

KaRoK - HeAdPhOnE

salam untuk semua..
ermm.. nak cerita sikit jek ni.. tak banyak pun..
okey, dalam mingu ni aku dah 3 kali pergi karok.. (nak ilang suara ni)
dalam bahasa up sikit k-box, takpun la kan karaok jamban.. hee
tempat pun macam muat-muat dalam jamban kan..
hah ni dia.. jamban favorite aku
selalu problem bila dah sampai tempat ni.. ape nak nyanyi dah tak ingat
konon nye dah wat list dalam otak.. tup tup...
blank dah tak ingat.. damn.. (sekarang ni aku buat list dalam note)
hahah.. nak karok jek, aku bawak note ni..
heee... satu lagi cerita..
benar nye nak tunjuk headphone jek.. hehe
tu baru beli babe.. putih melepak.. jadi awek baru utk telinga aku ni..
sedap sikit hawa telingan ni.. lembut, soft.. (ek bukan sama ke??)
sejak aku pakai headphone ni la kan..
hujam ribut kat luar rumah, orang call, kawan pangil,
apa-apa berkaitan dengan bunyi.. semua aku tak dengat dah.. (bahaye ke??)
pasal air soya kat meja tu.. aku dah tak ingat..
berapa lama kotak air dan tin 100+ ade kat atas table aku tu...
hehhehe.... nanti sampai seru, aku buang la..
close up sikit.. wahahah...
erkk lupa pulak satu perkara.. haaa.. picture bawah ni..
makan kat tanjung.. kul 12.10 malam..
balik dari Karok.. aku bantai kerang bako..
kawan belanje.. makan laa.. ahak
p/s: kalau aku tak jawab message or call.. paham-paham la ye kawan-kawan ku..
gomen neh... (^_^)

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)