PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, December 31, 2010

KeNaPe DeNgAn HaRi iNi

argg... empangan tol ar..  (damn)
1 by 1 masalah datang ni.. hiyakk.. kawabangga tol..
nape ade garisan kat desktop lappy aku ni..
usik pun tak.. nape timbul bende yang tak patut.. arrg....
ko jangan wat hal lappy.. thesis aku tak siap lagi ni..
50% pun tak sampai...

PC fair harini.. kat TTC (K.T babe)
raksasa merah aku buat perangai lak pulak..
susah nak hidup.. alaaa... bulan lepas aku dah anto kat pusat kesihatan
nasib ko meragam sekejap..

huu... datang lagi masalah..
handphone aku tak boleh nak msg or terima msg..
alasan HP aku bagi.. memory full... alagapas arr...
ces ces ces.. dapat call jek HP ni.. warggg.. empangan  empangan
sampai ke saat ini tetap bermasalah..

wakakaka... Result exam dah keluar...
alahai... pehal ade bende yang lain kat result ni..
tak keluar ACBCDEF?
ko merajuk ke result.. ko merajuk pasal ape???
penat aku study ni.. (study ke sem lepas??)
logo fakulti aku.. bangge nye...
tiba-tiba nak letak logo fakulti kesayangan aku ni.. 
love u Jabatan Sains Marin...

p/s: hayamak serabut nye 30/12/2010

2 lango double line:

♪♬ Siti Nor Aisyah ♬♪ said...

cian nye kt die..xpe2..dugaan..
psl lappy n fon..dorg minx gnti yg baru la tu..
psal raksasa merah lak..die minx dibelai..haha
psl result plak..hah tu system xbtol la tu..nk org tlg btol kn system die x??haha..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

huu... nak kene ni kalau nak tukar baru.. pnye la jage dgn elok.. saje naye tuan sndiri.. ces ces

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)