PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, December 13, 2010

KePeNaTaN SeMaLaM

assalamualaikum... 
1st time entri aku dengan ucapan ni.. rasa tenang pulak.. hee..
apa aku nak cerita? cita pasal samalam punya story la.. takda mende pun..
juz round town Kuala Terengganu.. teman kawan-kawan jalan..
nak balik umah cuti sem, so nak bawak la souvenir sikit..
so ada kesempaatan, boleh la round-round K.T
aku ni dah duduk K.T dekat 2 tahun n half masih tak round habis..
b4 pergi K.T, singgah kejap kat Seberang Takir.. beli kepok lekor.. 
memang sedap ar.. bagi aku, memang prefer beli kat sini..
ada 1 lagi tempat, kat Losong.. tapi lidah aku suka rasa sini.. hee
aku snap la 1 2 picture dekat kedai-kedai yang aku pergi.
kedai kepok lekor (seberang takir)

time aku balik raya haritu takda la pulak sistem numbor2 ni
sekarang dah macam kat bank.. kene ambek no giliran..err ok gak.. takda la yang potong LINE

tengah rebus kepok lekor


souvenir.. keychain
yeah.. ni dorang tangah nak proses kepok lekor.. merebus, bapak banyak tu.. ermm balik ni bawak kepok ke tidak??
sigh***
seruling gak nye la??

ni barang gantung-gantung..















leh letak kat peti ais..




malam nye aku keluar lagi dengan budak-budak ni.. 
send sorang pergi airport dan sorang lagi pergi terminal bus

yang best nye.. aku hanye jadi driver.
makan minum semua budak-budak ni support..
(snow.. thanks lo.. have nice xmas ok..
nak 1 hadiah dari serawak t)
dari pagi sampai malam aku follow diorang ni
RM1.00 je yang keluar dari wallet aku.. haha...
tak gentlemen langsung.. ah lantak.. orang belanje aku on jek..






0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)