PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, December 9, 2010

MoVie - SkYliNe

takda idea buat entri benarnya. so aku tengok la movie harini. SKYLINE.
bunyi pun dah gembak bapak. tengok movie review, woo.. marvelous loo..
but b4 aku tengok cerita ni, aku suke check comment2 audience.
tapi tengok dari review macam dah ciplak bunyi dari cerita transformers 
lepas dah baca habis (takla semua aku baca)..
part aku pulak tengok & comment.. hahha
curi dari google
pun curi dari google
time aku lak comment, hee.. aku bukan la fanatik movie/film.
tapi kalau cerita2 tu gempak or rare aku tengok la..ermm
ada 3 part jek yang aku suke dalam cerita ni..
1. time alien ni g sedut manusia.. waoo dramatik syal..
2. bile airforce datang menyerang.. perg macam dalam ace combat (game)
3. montaj akhir (tapi macam tiru 1 film ni, ermm tak ingat la)
yang lain2.. biasa ja bagi aku.. tiap filem action or sfx ada.
keliru - nape otak laki tu je merah, macam d chosen one pulak..
pesal alien nak cari pompuan ngadung?
nak buat anak angkat ke.. baik pulak.. hee

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)