PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, December 3, 2010

SeLoNgKaR HTML bLoG

habis aku semak HTML kat blog aku.. sampai sakit mata tengok alphabet, simbol n digit dalam tu.
ni la orang takde keje, sapa la yang pandai2 wat HTML ni, tero bebono..
kalau korang perasan la. aku ada letak scroll kat LABEL n MY BLOG LIST.
ni sebab kerja2 testing mentesting..haha, ctr + c, ctr + v, dan ctr + z mainkan peranan penting..

then aku pergi try pulak image magnify. kira, korang click kat picture tu,
picture tu jadi besar. tokseh pergi ke tab lain. macam add on kat chrome untuk FB
hehe tapi yang ni kena click baru membeso, teruja aku bila tau pasal ni..
cepat2 aku copy HTML nya.. proses godak2 pun berjalan dengan meriah..
hahha... hasil korang leh tengok kat bawah ni. uhhh love it

click saya
semua ni jasa-jasa dari blog tutorial untuk blog dan sharing is caring 
korang memang terbaik la, salut.. hiyak hiyak..
pasni apa lak dorang nak tunjuk.. xsabo lak..ermm tapi aku rase macam blog aku dah berat..
sapa2 yang singgah, lambat ke page aku nak open??

7 lango double line:

cik madu ♥ said...

wah3x...ser0nok bl0gging nampk!! ;)

bukan photographer said...

ko punye blog banyak sgt html..
2 y wat lambat 2

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

madu - saat2 membuang masa.. krook...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

BP - hayamak.. berat ke... aloo.... betol berat nak open??

bukan photographer said...

ntah..tenet ak y lmbt kot..xtau la

cik madu ♥ said...

mane de lambat...
bese jer..
;p

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

oyooo... lambat ke dok... poning dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)