PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, December 16, 2010

TaKdE kErJo

iush.. bosan entri harini... dalam beberapa hari.. langsung tak buat apa-apa
main game ja kerja aku.. CITYVILLE.. ahha.. bengong gile ar game ni.
harap-harap aku dapat menslow kan main game ni..
town aku sekarang... semak tol
sebab dah bosan kat rumah.. ada la aku pergi jalan-jalan..
bawak raksasa merah aku.. sampai gak kat terengganu raksasa ni..
haha.. macam tak caya pulak.. asyik perap kat rumat..
so aku bawak la raksasa aku pergi santai-santai..
tengah lihat laut tu.. bagi tenang sikit
jangan kacau tu.. tengah concentration tengok laut..
setakat nek 80km/h 25 saat jek..meh la race 10 meter..
kukukuh kuh kuh.. dah petang-petang.. lapo lak pulak
area Teluk Ketapang ni ada kadai makan-makan
paling aku minat, sotong goreng tepung dan ABC aiskrem.. hehe
oh lupa.. air nyor.. sedap..
nyor dan ABC
yes.. nyum nyum...
jemput la makan ek semua...

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)