PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, December 1, 2010

TiRu DaLaM eXaM

yes, last paper aku akhirnya abez.. applause applause
thank bender (curi dari google)
teringat la pulak cite FUTURAMA ni.. macam bangang..
tapi aku minat gile tengok. dulu ade kat TV3.. kalau korang ingat la..

huhu.. balik ke tajuk asal.. meniru..
boleh ke time exam meniru.. tentu la boleh.. (jika tak takut dosa la)
haha.. pedas tak.. so aku snap la gaye miniru.. heheh
ish hang tulis besaq sikit....
jwp soklan no 3 mende..
tulis banyak sikit dlm ketas tu ok.. t bagi aku.
ingat pulak old memory time primary and secondary school also matrix
macam-macam cara meniru ada.. hee.. krok krok..
ape macam, best tak exam..
sape still exam, gud luck ye, sape dah habis, kawabangga la, sape nak masuk sem..
selamat belajo.. keh keh.. 

p/s: banyak lagi pic tiru ni.. maleh nak lotak.. 
agak2 kene sue tak dgn pihak U, letak pic gini.. hee lantok la

4 lango double line:

bukan photographer said...

der..gua da plan baek punya nak g KT ptg ni alih2 ujan plak..bertapa kat umah jela nmpknye

Batu Melukut said...

hahahhah
ko pasti ke ko tutup nama aku tu?
hahahhaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

BP - monsoon cup ni.. aku nak g tgk la.. ade lagi ke..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

Batu - haha.. censor la.. jage privacy.. jgn tiru2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)