PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, January 21, 2011

25 LisT.. GiLe Ape Ni.. TaG Ke 3

dari tag ni.. aku tibe-tibe menjadi fobia kepada tag..
mane mahluk la yang wat tag ni..
gile babeng kene list 25 jenis macam kene taip..
naseb la lipas dan tikus mondok kat umah sewa ni ade
so dorg jadi bahan ispirasi.. thanks alot dude.. 
thank kat ko gak Senior KING beri tag tercantik ni..

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

ni aku ubah dalam bahasa..
pabila anda sudah di tande kat mane-mane dalam blog atau di badan anda,
anda di kehendaki mendaki mentaip 25 jenis macam bende fakta habit atau emas
tentang anda. dimana akhir, pilih 25 orang untuk di tanda. anda perlu tanda orang yang
tanda anda. jika saya tanda anda, itu kerana yang pompuan jadi gundik aku dan
yang laki jadi sida.. kah kah..

1. ade handphone (5thn dah usia)
2. jam alba (takleh kene air)
3. kipas USB wane hijau
4. air kotak soya kat meje (tak buang2 lagi)
5. printer dah rosak (sedis gile)
6. lappy dah ade garisan kat atas screen
7. aku dah potong rambut
8. tali meter raksasa aku dah putus
9. selalu kekeringan duit
10. setiap sabtu petang, aku pegi pantai.. tak selalu la.. hee
11 - 25. aku tak sanggup nak jawab.. maafkan daku dalam doamu..
jgn tiru aksi ini..
nak tag orang lain? sanggup kah korang??

11 lango double line:

Bob Merley said...

apa yang sudah terjadi pada belogmu duhai bro? haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aku tgh test layout.. tu jadi berkecamok ni.. haha

luvpinkja said...

haha. siyes aku ngantuk gila time wat nih. ehehe

raha hanym said...

haha.. ang kne tag ~
tengs to tikus mondok n cik lipas.. ^^

fyna said...

hahahhahhaa...x abih jawab soklan..ape da...
setgh jln je..
hikhikhik....
saya pown dpt gak...
x terjwb lg...
hihihihihih...
soklan da mcm soklan spm je..

aNnE said...

anne penah buat tag ni dulu..gila banyak poin dia nak..hahhaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

pinky - 8 hari ak fikir nak wat ke dak tag ni.. perg...

raha - dy kim slm blas gak.. dorg kate nak singgah umah mu.. nak branak kat sane.. hhaha

fyna - boleh kate white flag jek.. uhuh

anne - masukkn dlm exam spm.. mesti 80% fail.. kah kah..

aqeyLs said...

haha. kesiyan.

Effa CuRio said...

aduyai.. mane lagi 15 point??..
boleh je kot jwb smpi abis kan??.. hehehe.. ;p

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aqeyls - dugaan aku ni... tulun la

effa - ketandusan idea.. ohogogo

yayangg said...

hahhhhaha..cool..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)