PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, January 14, 2011

AkU BoSaN.. PaNtai aKu DaTaNg

hari ni aku tersangat bosan
berguling dan terus berguling..
teringat pada pantai nan indah yang sedang terhakis ni..
ko tetap menawan di mataku.. mwah mwah..
ganda 23.. ces...
jangan tiru perbuatan in..
aku datang ni pantai...
sorry, tiada input lagi untuk entri kali ini..
(macam selame ni ade...)

18.00.00 wa gerak..

4 lango double line:

nabila izyani said...

bosan.. jom maen enjet2 semut.. hahahha

Sarah Seven said...

XD

❤NazirahMoktar❤ said...

pegi bndar..tgk org..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nabila - congkak best...

sarah - rite click, save pic as..

nazirah - tgk org... ades..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)