PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, January 10, 2011

Aku FeMoS..

dalam masa 2 hari aku jadi perhatian
ni sebab program kat DSM tu ar..
ces ces.. program syarahan eksekutif..
tak seleso tol jadi femos seketika ni.. kah kah..
lama okey.. trooot
erkkkk... aku gemok beno nye..
bila aku berdiri sekitar kawasan U aku
terasa aura orang menyebut-nyebut..
wat perasaan tak stbil ni.. period gak nye la... erkk aku lelaki..
may bad my bad.. jangan marah kaum hawa..
mest aku perasan membusut tinggi.. cepat la ilang..

kembalikan kehidupan aku sebelum ini..
tidak dikenali sesiapa.. 

4 lango double line:

bukan photographer said...

suara2 halus "wow..tu la abg hensem yang berani tampil kehadapan tu"

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

damm....

~amalina~ said...

ooowhh tnye soklan ker mse syarahan eksekutif tu?? yg mne erk??:P

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

amalina - dipagil dari jauh utk beri soklan A S K.. anda tidak kenal aku? pertanda y baik.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)