PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, January 10, 2011

AkU nAk WaT EnTry PaSaL AJL GaK La

ok ana rafali menang.. hay pliz.. who is she..
i never known her lol.. wat happen to the juries.. their blind or wat
kene rahsuah ni.. iiiiieee... hate dis ana, low standard..
faizal have a gud voice n his performance also marvelous, no la, yuna is batter
ehh..pliz okey dont gedikz2.. i know batter then u
lets open account for who haters ana..
dan terjadila macam ni..
malas nak print screen
ces budak2 yang TAK tahu menilai langsung
korang tahu tak, AJL ni macam mana, ape yang diorg focuskan?
dorg titik beratkan lirik lagu, olahannye..
nak salah kan juri pulak tu.. bullshit tol dak2 ni..
orang tu dah berkecimpung dalam industri artisan 10 20 tahun ko tau tak moron..
kalau sorg juri yang wat pilihan, mmg aku pun takleh accept
but, ramai kan juri yang ada, bukan cap ayam woii...
aku pun tak kenal sape si ana ni.. baru kenal name 2 hari lepas..

macam dah nak jadi satu trend sekarang
tak puas hati jek, buat account kat FB sot set sot set.
dapat pahala okey gak, memang comment aku jek la yang ade..
hahha.. sape terasa aku mintak maap la ye..

malas nak taip panjang2.
peace... yes we hv war here.. hahha
war against stupidity and low minded level.. V
aku nak gi kampus.. daa...

5 lango double line:

miemen said...

hahah~
terbaek la beb!!!

bukan photographer said...

and one more thing..its Anugerah Juara LAGU, not Anugerah Juara ARTIS

NARDtheNERD said...

menilai lirik lagu sampai ketepi mutu suara?

ada yang lebih layak bhai.
HAHA.

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

mimen - 2 thumb up

dean - 2 thumb up + 1 feet thumb

nard - 2 thumb up + big smile frm me

❤NazirahMoktar❤ said...

hahah...tak kisah la sape menang..kalau ada org benci pon, bukan dapat duit kan..biaq pi org yg jeles..yg penting tu rezeki ana rafflai tu kan..best jugak lagu die kalau dengar slalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)