PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, January 1, 2011

ApE AdE kaT 2011??

hee... ape ade kat 2011?? ces.. aku pun tak tahu
bukan ahli nujum pak belalang pun..
walaupun belalang ade kat umah aku.. still aku tak dapat nak teke..
perlu ke gune spirit of coin.. coin pun ade spirit?
huu.. nak buat bende dose pulak dah ni... damm looo..

time aku blog berjalan.. tibe-tibe aku ternampak calculator..
semamangnye calcul ni dah ade berzaman kat atas table study aku..
ni baru aku perasan kehadiran nye.. sian kat ko..
tuan sendiri tak perasan kehadiran mg..
tah bape tahun ade atas table aku?? ekk garpu, cotton bud
n soya tu, korang wat tak nampak ok..
aku mula menakan digit-digit 2 0 1 1..
bermain dengan matematik pulak.. dah la fail subjek ni..
dan aku terjumpe bende yang menakjubkan..
cicak cicak kat umah sewa aku turut terkezut same..
biaq betoi ni.. pertanda ape kah ini..???
aku mula berpeluh jagung.. sambil menikmati soya jagung jename drinho
(asal promote air lak ni) issh.. naseb ade kipas..
sejuk sikit.. credit utk kipas hijau aku (beli 2 hari lepas)
ko la penyejuk badan ku yang besau nanag ni
okey okey.. sambung2.. korang tengok ape aku dapat dari kiraan ni
gune calculator casio fx-570MS.. thn 2003 ke 2004..
dah tak ingat bile aku beli.. ape da.. erkk meh tengok sini.
haaa.. tengok ape ni...
apesal nampak mcam meriah care kiraan aku ni..
wane wani pebagai.. erkk... balik mula balik mula
ape ade dengan 25 ni ape ade dengan 5??
aku rase ni satu konspirasi hohoho..
so korang kene ingat tarikh 25 ni dan 5 mewakili bulan..
25 may or 25/05 or 05/25
hahaha... suke aku 2011 ni..
25 may bzday aku babe.. ahahakkk....
korang ingat ok.. masuk dalam reminder ok..

tata semua... selamat tahun baru 
senyum selalu...

2 lango double line:

Nur Afiqka said...

ngarot jew la ko ni...
hahaha~

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

konspirasi ni aku ase...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)