PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, January 2, 2011

Ape La KoRaNg Ni - TaK LeH KaLaU TaK DeNgKi?

ni aku dok usha la blog kekawan dan follower aku..
dah follow biaq follow betol kan.. haha (makan dalam ek)
usha-usha la satu persatu blog dan mate aku tertarik satu tajuk
aku loss sekejap, rase macam kenal jejariruncing ni..
loooo.. cewek fahmi.. so aku bace la entri si khairul ni.. 
adus ade jek budak buat perangai kat FB.. 
mintak share khairul
dengan pantas aku search la kat FB, cari group ni..
haha betul2 wujud.. ade 2 group..
1 group benci 1 group suke.. ades ades..
beno nye aku nak cerita bende la lain..
yang ni haa.. ok start..

pebende la budak yang buat group ni..
ape pasal la ko nak mendengki sangat..
"ORANG JIRAN KITE DAH MENDENGKI, KO PUN NAK JOIN SEKALI KE
DENGKI ORANG NEGARA SENDIRI"
cmon la people of malaysia, dont make ur self stupido loo
shame lo if other country knowns (especially our neighbour)
if them notice dis, how shame we are.. they all will jeering at us here..

so, be pro la wat u do.. think deeply b4 u do smthgs...
ko nak selam jurang mariana pun aku tak kesah...
asal bende korang buat ni elok dan bermanfaat..

huu.. pesal tampak serius aku nye entri pentang ni.. damm
TERKINI aku usha balik la group tu..
ilang sudah bah.. mane pergi nya sih.. hahaha...
udah close ape.. tutup account ya makcik..

p/s: entri jajan cekedis and fast food

8 lango double line:

wan said...

sokong ur entri .
mcm bdk kecik buat group yg xmndtgkn faedah buat dri sendiri .
kelka la plak . haha.

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

thaks2.. saje melepaskan ape yang terbuku di hati dan sanubari (skema jek ayat)

Aqilah :) said...

hoh , lepas baca post ni , terus pergi blog si jejariruncing tu .

betul tu , macam budak budak nak dengki dengki ni . hehe ,
thanks for dropping your comment :D

Azuan said...

tak lyan aku grup2 haters nie..hohoo

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aqila - no prob.. alang singgah, tgl jejak.. so jgn ade dengki2

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

azuan - ko mmg alagapas. salut gande 23.. haha

Mr. TN_SkY said...

hurm..manusia nie ade je yg dengki even diri dye tu dah ckup sifat.=_=..
org lebih cket mulalah..haha..boleh ketawa je tgk perangai camni..haa..nice entry bro :-) agree with you =_=

Khairul said...

Dorang ni rajen sungguh yee nak buat grup cenggini.. Heh... Bnyk btol mase org malaysia buat dosa.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)