PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, January 9, 2011

BloG AkU StAlKer

stalker pun stalker la.. ni nak haboq ja..
aku selalu melaram kat blog yang aku rase best..
walau dorang tak buat entri, aku tetap pegi usha gak..
hebat nye kuase blog dorang ni
hahah.. memang pun.. takan aku boleh tetarik lakan..
ade sebab word dorg gune.. kaso tp best bace.. hee
entri dorg umpss....!!!!
entri yang berknowledge.. ade pasal isu semasa..
erkk ape lagi.. sound direct.. kahkah..
paling best lawak la babe..
di sebabkan aku ni baru berblog..
alaaaa.. baru nak tau A B C, bkn air batu campur..
bkn abc tapi macam baru tau nak nenen..
blog nak nyusu..
lucah ke..? xlucah kan... ah lantak la..
okeys.. ni page yang selalu aku  stalker..
aku letak secara rawak ja ni, ingat secara rawak..

13. ben
14. aku masih mengsekodeng dan mengstalker blog2 yang lain
hehe...

tapi kepada gundik dan sida aku, korang jangan risau
korang buat entri jek, aku pasti usha.. siyes aku tak tipu..
tuanmu ni baik orang nye.. hee..
kalau bekenan, aku tinggalkan la comment...
shout2 ni tengok kedaan la..
okez.. selamat mengstalker la ek..

p/s: korang ade blog-blog yang gampang best untuk baca tak..
aku nak tau ni.. V

6 lango double line:

Nur Afiqka said...

baby bru nk blajo minum soya la..hahaha~

Khairul said...

Wuhh... Thanx listkan blog aku.. Huhuhu... :D

xcyber said...

wow!! stalker eh ko.. hehe

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

afiqka - soya2 jgn sebut.. dah anti ni.. hahah

khairul - no hal la dude

xcyber - tu keje part time aku.. nak join boleh.. send resume k.. he

Mr. TN_SkY said...

ahahaha..xpe..stalker camni dimaafkan lolx

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sky - bagus, ko sngat memahami.. terharu.. huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)