PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, January 1, 2011

Geng Lepak | Kontes Lepak | Hadiah menarik dari Langkawi

huu.. ni 1st time aku masuk kontes dari blog.. padehal sangat bosan ni..
kerana kegatalan tangan aku ni nak menaip.. so aku join kontes Geng Lepak.
meh usah aku janji kontes ni..
  1. Follow blog Geng Lepak (done)
  2. Buat satu entri "Geng Lepak | Kontes Lepak | Hadiah menarik dari Langkawi"dan ceritakan pasal kisah LEPAK korang yang paling best (done)
  3. Letakkan sekali LOGO di atas dan link kan entri ini (done)
  4. Tag sorang (1 orang) atau lebih rakan blogger lain dan make sure mereka tahu (done)
  5. Tinggalkan link anda pada komen entri ini (done)
Tarikh TUTUP
7 Januari 2011

Hadiah

T-shirt Langkawi - ade 4
Keychen - ade 5

ni cerita taladan untuk di bace.. pengalaman lepak

tepat jam 17.45.37 tahun 2007 tibe la aku dengan kawan kat terminal bus kat hometown aku.. terase udara asap bas kat terminal lain dari sebelum ni. jumlah bus makin bertambah kat sini katekan. matlamat aku time tu nak tunggu kawan aku sampai, kira aku jemput dia la. so toleh la aku ke kiri dan ke kanan, nak aim tempat duduk, hah ade tempat duduk. beli jajan 1 2 buat bekalan perut.

aku pun duduk, nak tunggu kawan aku sampai, lepak-lepak la pelagi, usha orang. time dok tunggu tu, sambil pegang phone dan rancak aku borak2, datang pulok cewek sorang duduk sebelah kawan aku. mangai.. si kawan yang sorang ni, kerana terlebih bijak dan gegatal, buat plan nak usha. plan ni ade 3 peringkat 1st gune phone aku, call orang, 2nd mintak pen dan kertas dari minah tu, dan 3rd lepas call boleh usha. aku pun layan jek la. (dia bagi tau lepas incident ni)

bermula plan yang dirancang baik, kawan aku pun call la. ces cakap pasal beznes, tah beznes ape aku pun taktau. rancak jek kawan aku borak dengan phone aku tu. nak masuk peringkat ke 2, tibe-tibe phone aku berdering. HUHU.. aku pandang kawan aku, dengan muke taik ayam, dia angkat call tu. oh kawan aku sorang lagi dah sampai.

tampa amaran atau signal, kawan aku angkat montot dan berlalu pergi. aku pulak terpingan-pingan, sambil aku pandang pompuan tu, boleh lak dia pandang gak. melemparkan senyuman manis, aku pulak lemparkan senyuman kelat.. (malu babe malu) aku ape lagi angkat montot gak la, segan jangan cakap la macam mane. nak lepak dengan pompuan tu tak dapat.

bila hilang kelibat pompuan tu, berdekah aku ketawa, perut bagai nak terburai or pecah. kalau lantai kat terminal tu bersih, rase aku dah guling-guling. sampai hari ini, kalau aku pergi terminal, pasti aku usha kejap, mane tau pompuan tu aku jumpa lagi. hahah.. pesan kat korang, pastikan phone tu berkeadaan silent or korang call la operator telco. takde la terkantoi.. hehe lepak biar tidak memalukan.

hayamak kene tag orang kat sini

situ jek la story lepak aku.. penuh tak penuh syarat-syarat yang di kehendaki ni
aku send jak.. terase nak story.. haha

2 lango double line:

noname said...

ahhahhahhahhaaa....boleh masuk geng lepak lakonan nie...hhahhaha

thanks join

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

haha.. no hal la bro... isi mase lapang.. krok krok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)