PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Tuesday, January 11, 2011

MeNgErikAn La JaNg Oiii...

sangat mengerikan bagi aku.. hahha..
ini bukan aku takda telo.. tapi biasa la kan..
tiap orang ada fobia masing-masing....
so jangan la rasa pelik la ye
kalau boy korang takut pada benda yang tak patut takut..
mayb dy ade pengalaman ngeri yang korang tak tahu..
termakan ke, terminum ke, ter ter ke...
perg ngeri aku..
1. cacing - yang biase2 aku tak heran, ade 1 jenis ni, super active,
panjang pulak tu.. mmg gerun tengok.. sekali msuk montot.. erkkkk

2. lipas - dari jauh aku pun tak heran, yang menjadi heran bila mamat kacak ni
datang dan cube untuk berkenalan dengan anda.. natam

3. labah-labah - ni lagi aku tak heran, yang menjadi fobia apabila jenis-jenis
yang besau tapak tangan tu. mangai kecut telinga, mane tau kene bisa
tak ke aku jadi spiderman.

4. tikus - ape barang la dengan natam ni, tak takut pun. yang menjadi
aku takut bila masuk ke rumah tak beri salam dan menyelongkar
barang-barang dapur macam dia yang beli kat h. k. seng

5. LIPAN - nape aku bold kan? beno nye yang ni paling aku fobia, hahha.
lain2 kat atas tu aku boleh wat kawan, ngajak ngeteh pun sekali. tapi
yang lipas ni, hohoh noway la dude. nampak ko jek, gerenti aku
cabut, tak cabut pun, aku ambek pape and hentam ko
walaupun ko tak bedose terhadap aku... maaf kaum2 lipan
seantero..

huhu... ade gak benda lain aku fobia, yang aku cite sikit2 ja
lain kali aku cite fobia lain pulak.. ces.. open pekong sediri ni
chalo bete... nak pegi DSJ

4 lango double line:

Bob Merley said...

Sume mende tu aku ok je. cacing selalu je buat umpan ngail. tapi mende lain kalo merayap kat badan geli la. sape x geli oiii

fyna said...

erk...
btol2...masing2 ade mende yg diorg fobia....







jom singgah n follow2 belog saya...

bukan photographer said...

bob: same la..aku pon gune cacing buat umpan mancing dulu2..

pejal : aku geli dengan kambing, sebab die xmandi..haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bob - bab jejalan atas badan tu, wa laki fobia.. haha

fyna - ko fobia pe.. cer cerite.. hee

dean - ko ke dean??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)