PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, January 17, 2011

PaNTai Ku MeNgGaNaS....!!!!!! Sob SoB

semasa sedap2 mendengar ceramah kat youtube oleh Dr asri 
tibe-tibe datang msg, dah la tak beri salam..
men masuk jek kat phone aku.. naseb aku ni baik org nye..
then aku open n bace la ape isi perut msg tu

"ko kene dtg pantai..ombak tgh mgganas" (dean x-photo)
aku stop dengar ceramah.. ambek kunci,
g tandas, wang air jap, nek raksasa merah,
start n pegi kat pantai.. wahahah.. cool.....!!!!!!

pantai sudah hilang la.. ombak gile babeng terbaik.
so, dengan baik hati dan teruje, aku pun rakam la
moment yang ade kat pantai ni.. wehehe..
di ingatkan kepada yang tenet nye lambat.. 
korang bersabar la ye dek..
okey ni betol-betol depan kedai kepok depan pantai

korang jangan gelak dengar suara aku yang mendayu-dayu
time ni naseb aku tak kene sedut dek ombak tu..
syukur syukur.. dapat la korang tengok video ni.. hee

ok ni video last.. korang tengok la..

ade pic aku snap tadi.. tapi entri penuh dengan video ni
so aku pas kat x-photo..
mamat tu pulak tak dapat nak snap picture gune DSLR nye
coz memory kad kene hanto servis.. tazkiroh takziah la
nak wat gane.. gune la kemere phone aku yang cikaro ni
eh yang cikai mikai ni..
aku bagi tengok 1 picture jek la.. ok
huhuhu.. mane nak duduk dah pakcik
kalau tak jumpe kat link x-photo tu..
mean dy belum update.. kalau dah.. pasti ade.. hehe

wokey.. astalavista.. sob sob sob.. rambut aku..

8 lango double line:

kuyie said...

WEH NI WAKAF YANG MANA PASKAL?????

Annaz Aufa - www.reynaz.co.cc said...

Innalillahi.. semoga cuaca ekstrim ne cepat reda.

bukan photographer said...

dah siap dah entri

luvpinkja said...

wuwuwu.. seriously, meremang bulu roma aku tgk video nih. kesian nya pantai tuh. huk2

miemen said...

aku terpegun kt ayat ni je...huhu
"wokey.. astalavista.. sob sob sob.. rambut aku.."

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

kuyie - tepat simpang depan taman.. nelayan letak boat tu...

annas - hatap mcm tu la.. thanks

x-photo - beres bos

pinky - sian gak kat nelayan.. ohh

mimen - apekah maknenye itu...

Bob Merley said...

OMBAK JAHAT! OMBAK JAHAT! OMBAK JAHAT!

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bob - kang ko kene sedut baru tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)