PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, January 5, 2011

RaKsASa MeRah

aku nak inform kepada semua follower aku dan non follower..
harini termaktub dalam sejarah serta buku hutang 555
satu peristiwa takan dapat ku lupakan untuk jangka masa 3 4 hari.
iaitu: penukaran meter moto aku hahaha
my lovely red monster oh oh oh...
nak snap picture tadi, tapi moto aku kate dy segan..
so aku lukis la..
selama ni aku memecut tanpa ketahui kekuatan sebenar
aku terasa laju masa zaman meter tak berfungsi.. poyo lak
setelah melakukan penukaran dalam sejarah ni
rupa-rupanya kelajuan maksima 80km/j.. erkkk loss kejap...
raksasa merah aku kate, dia tak bagi aku pundu laju-laju.
aku sangat terharu.. huhu..

so, sape nak sekilo dengan aku.. meh la.. taruh sebatang cotton bud
ape macam.. ade bran ke.. 2nd hand cotton bud tak terima ok..

5 lango double line:

Bob Merley said...

xpegi test kat wakaf beruas ke?

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

mangai.. xmau la..takut moto aku jadi legend kat area tu.. hee

Azuan said...

haha terbaik la lukisn motor tu..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

moto ak segan.. so ak lukis..

edy said...

uish....laju tu 80km/j tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)