PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, January 2, 2011

SliP ReSulT

selamat pagi blogger-blogger & non-blogger..
aku mulakan pagi ni dengan senyuman manis (^_^)
desebabkan aku duduk kat terengganu, so ahad tak cuti..
tapi sempena malaysia menang lawan negera seberang.
jumaat yang sememang nye cuti utk pantai timur, di ganti ke hari ahad...

aku tak tau slip result ambek harini or esok.. dengar open harini..
lenjan pergi fakulti lepasni.. 
ni slip aku..
ces.. picture macam ni pun nak censor.. hahha...
rahsia negara ni.. walaupun draw kat paint.
nasib slip aku bukan macam kat atas

7 lango double line:

dhilla nazli said...

ahahah lawak je gmbar tu

bukan photographer said...

reaction 2 kene tambah lagi 1 la..tambah "tak heran" hahah..kidding

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

dhilla - design slip ni same tapi tak serupa... huhu tak ambek lagi ni

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bp - penat aku lukis der..

Bob Merley said...

nasib baik daku dah grad. xyah pikir pasal results. gud lak ah ngan study bro!

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bob - ces.. lagi 1 sem ni. mekasih bos..

CikBulat said...

hodohnya slip. HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)