PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, January 24, 2011

StAlkEr bLoGGeR AwArd

korang tengok mende alah ni semua.. yang girl2 mesti teruje nak kan
cumelll, santek, loike..dah dah dah.. takde nye semua tu..
ni benonye hasil pengeTAGkan kawan blogger aku the terhebat
so aku pun meminta di tag (memakse TT tu tag aku)
weeii aku memain jek la!! sekali ko tag betol2, malu la I U.. awww
gile garang ko bob.. macam tak iklas jek.. ah aku dulik ape
heheheh...
then aku pun terpakse la terima dengan hati yang berat berkati-kati
(padahal aku nak tu) (aku bukan seorang yang jiwang)

 18copy 
AB  
background  
Pink-Wallpaper-pink-color-898011_1024_768 
  
haaa.. tengok tengok awww. betape rajin nye para blogger ni wat mende award ni
wa nak wat kelainan dalam pemberian award ni hahah..awww.. bab design
memang hancur lebur la kalau bab cute mute ni aww.. tapi aku wat gak tag.. aww
ni award terbaru.. sape nak?
ni antare award aku nak buat awww.. sape nak tag ni sila ambek.. 
send pada stalker2 korang aww..
mesti diorang sangat terharu kembang montot idung pasni.. aww
dapat nek trafik lite kat blog

nak tag? nanti la.. aku nak cari para stalker aku..
rase semua gundik n sida aku ni para stalker.. hurnmm
n sape nak, korang leh bagi link.. haha mcm haram..

.....awwwww.....

p/s: aku fobia dengan warne pink.. sape boleh tolong..


korang kene tag.. sile ambek tag yang cute2 tu kat atas..
yang stalker tu, kalau nak.. ambek la.. haha
1. tia si mate beso
2. the girl yang pakai sandals
3. cik za si jari jemari
4. fyna si jeles
6. hanim si pasport
7. syafeeqa si jelir lidah 
8. nrinamar si tiada link.. huhu
ambek2..hhaha

15 lango double line:

tia said...

perghh! aku da lme xdpt award neh! =.="


pink cantik lahh! grr!

bukan photographer said...

nak munttah tgk awardd bnyak2

the GirL said...

nak2... aku pon slalu stalk blog ni.... hehehe...

Cik Za said...

saya pun fobia pink ! heeee

fyna said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa....(uhukk2...terbatuk lak..)
banyaknye award...
nih yg jeles banget nih...

ehem...i like pink..

Hanim Mahali said...

wa terasa lorh sebut warna pink tu...

Bob Merley said...

mesti ko sedang tersengih sekarang kan :)

syafeeqa said...

award. mende tuh weyh..?

gila kuno hakuu tentang belog nieyh. hahahaa.


peace.

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

tia - ko nak ek.. baik2

x-photo - ko xnak ke.. baik2

the girl - nak? baik2

cik za - krn fobia pink, aku bagi tag ni.. baik2

hanim - nape? nak ke?

bob - aku tgh meremang tgk wane pink der..

syafeeqa - anda mahu.. baik2.

ok..korang ni semua akn di tag.. hahah

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

alamak.. fyna - terlupe la. haha.. nak gak ek.. ok ok..

syafeeqa said...

macam mana award tuh. ada macam kat anugerah screen ke weyh..? haha.


(sebenarnya tak paham) haha.

fyna said...

waaaaaaaaaaaa.....saya kene tag!!!~
i like u bg gelaran kt i tue..
si jeles e?heheheh

CikBulat said...

asal aku tak dapat ! tak nak kawan !

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

syafeeqa - Grammy award ni.. hg pilih nak mane 1 award..

fyna - haha suke lak ek...

CB - hg nak.. baik2

myra yusreena said...

haha..cne nk men tag2 neyh benonye??xpham laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)