PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, January 19, 2011

SuDaH HiLaNG MaCHo DaN STyLe

masa dulu kita bersama..
keadaan berangin memang kau dan aku sangat meminati
ape lagi sejak kita tiba di negeri Terangganu ini
dah la U pun dekat dengan pantai

so kita berdua tak akan kempunan antara 1 sama lain
berangin membuat kita berdua terasa
MACHO dan BERSYLE
(walaupun orang lain tak suke kedaan kau)
(aku tetap sayang kan kau)

teringat kita saling berdiri antara 1 sama lain
kita malayan nafsu bersama..
kau di atas dan aku dibawah.. di ketika angin bertiup...
it was the happiest moment in my life
damn so cool...!!!!!
tapi sekarang... hanya kenangan.. kenangan
sememang nya aku perlu kikis memory lama
buka buku baru dengan rambut yang baru..
~~~sigh~~~
last entri untuk rambut..
daaa.... RIP to my hair where ever u r rite now
sorry i cant pick u up from the barber shop
coz im very shy to go there... hehe

p/s: gile pe nak ambek balik... huhu jangan bagi tau rambut aku tu..

8 lango double line:

❤NazirahMoktar❤ said...

heh, lenkali dah potong rambut, besekan amik balik la weh..tanam..jgn tinggal..ke ko lupe..

Bob Merley said...

aku pon nk kene potong rambut gak ni bro. nk mintak keje. panjang kot rambut aku!

luvpinkja said...

menyesal kemudian, tade guna nya ..!

raha hanym said...

haha... ngeng !!
rambot2

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nazirah - pasni aku wat.. siyes2..

bob - 4 thumb up 4 u laa der.. toothless smile

pinky - 2ngu lagi 2 3 4 bln.. aku akn gembira kembali.. hahah

raha - rambot is hair.. ye dak?

Sarah Seven said...

lawak la ko ni XD

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sarah - mane blog ko... bagi cepat..

Hanim Mahali said...

sian rambut tu dipersisihkan oleh tuannya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)