PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, January 16, 2011

TaG YaNg Ke 2

nape bnyak sangat soklan kene jawab...
urat belikat serta salur kentot aku pun leh sumbat macam ni.. uhu
dengan bebekal ilmu separe siap ni..
aku menjawap dengan tulus ikhlas.. credit to mizah
Instruction :
Create a new note, copy and paste this message, delete my answers and type in yours. Then tag all your good friends and family INCLUDING the person who tagged you. The theory is that you will learn one new thing about each of your friends.


THREE NAMES I GO BY
1. ja 2. pejal 3. paskal (terase pelik)

THREE PLACES I HAVE LIVED
1. chaah 2. segamat 3. pending.....

THREE TV SHOWS THAT I WATCH
1. NG 2. wanita hari ini 3. buletin utama

THREE PLACES I WANT TO GO
1. mekah 2. seluruh malaysia 3. seluruh dunia

THREE OF MY FAVORITE FOODS
1. masakan mak aku la 2. pedas 3. no udang or kerang

THINGS I AM LOOKING FORWARD TO
1. my life 2. my self 3. my oh my

THREE PETS THAT YOU HAVE OWNED
1. kucing 2. lipas 3. tikus mondok

THREE FRIENDS WHO WILL REPLY
1. kekawan 2. para readers 3. terserah dorang

THREE FAVORITE BANDS/SINGERS
1. nirvana (very like) 2. butterfingers 3. semua band yang lagu dorg best dek telinga aku

THREE FAVORITE SPORTS TO WATCH
1. badminton 2. bola sepak 3. F1

THREE FAVORITE DRINKS
1. holick 2. teh peng 3. air suam

sape nak kene tag ni.. ckp kat aku..
(saje tag korang 2 ni haha., dauble mening)
(sorry aku ternampk name ko jek)
(boleh la tag ko kan)
aku tambah lagi la..
(nak ignore takpa, no hard feeling)
maaf tersalah eja tag.. syntax error tadi

sape nak kene tag ni.. oyak kat aku..

4 lango double line:

shAzwAni sAmAn said...

ape erk manenye double meaning tu..ahahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

erkk... rahsia tu...

kuyie said...

hak hak hak....aku nak copy je tag n jawaban nih...muahahaa~

*trademark lukisan paint ko xleh blah!!!!!

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

kuyie - berlaku plagiarisms disitu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)