PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, February 4, 2011

BeRsAmA AbG BeN AsHaArI Di PaNtAi BaTu BuRuK TeReNgGaNu

khamis 3 februari 2011, termaktub satu peristiwa bersejarah dalam hidup aku
pagi tu dalam 2 3 pagi, aku masih melakat lekit kat SB tersayang
ah nape aku selalu kat sane.. dah macam pakgat tak begaji..
tapi aku tak kesah.. layan dorg yang sentiase mereng macam aku..

alamat, petang  nanti ade gather pondok2 kat batu buruk..
aku perlu tido.. perasaan excited tu takleh nak di gambarkan dgn kamere DSLR..
tepat jam 10am, aku open lappy, cari CITYVILLE jap.. hahah
maju dah bando aku.. (level 60 babe)

bersiap siage la aku.. iron baju, iron seluar, iron pelindung mase depan
letak blink2 kat kat baju, tampak menyerlah sikit..
siyes perenggan 3 ni menipu korang hahah..

tepat jam 2 petang, aku start raksase merah dan pergi rumah x-photo (dean)
kene keluarkan duit lu, kene isi minyak sekali.. then sepantas 70km/j
aku memecut secara malar.. takat tu jek raksase marah aku boleh pegi..huhu

dan hasilnye.. ting ting ting. haha..
haa.. korang tahu pe mende natam ni.. ni ar lappy abg ben.
haha orang2 terpilih jek boleh pegang.. koh koh..
sesi perbingcangan sambile bergambo..
macam-macam ado.. jangan tak tahu.. ade gosip hangat time ni
haa.. sape tak tahu, aku lepuk seko2.. haha ni la abg aku..
ye dak bro ben ashaari.. hahah
jaguhan photographer abg tolahah (abg lagi ke)
tu yang pakai kopiah putih bkn yang pakai baju putih..
abg ben dengan x-photo (bagi market sikit) haha
picture aku.. xpe la.. low profile
ni la "gadis-gadis" yang di petik dari negeri terengganu
pilih la wat calon menantu ye..hahah
 Yang Hadir..
Abg Tolahah : http://tolahah.com/ 

 heeee.. ni la link-link tetamu vvip yang datang tadi..
thanks kepada kawan-kawan blogger yang hadir dan
taklupe kepada ketua program, makcik norfa koh koh
wah wah.. dah xde blogspot ek sekarang..

sekalung rantai bunge kepada abg ben ashaari dan juga abg tolahah



24 lango double line:

k_Own said...

syok habis bro ! hehe

gue muhd ikhwan d FB. haha

BEN ASHAARI said...

tqqqqqq

wanmardziyyah said...

encik tuan punya blog.punyalah rendah diri.gambor dia ta letak pun. whatever, korang2 semua memang best.

Aiydalela said...

Salam,

nak ucap TQQQQQQ! ada gak link sis dalam ni.

wah! tak pasal2 jumpe kroni UMT. hahahhaha.

iqbalhakimi said...

baju putih tu sapee ek?..haha

luvpinkja said...

wahhh. ben ashaari komen siotttt...! abg ben, jomlah komen blog i...!!!! come. come.. :)

Tok Esah said...

baju hijau tu kenal tak?? haha

MYA said...

huwaaa....tenkiuk2.....tasangke mak....url mak pOn ade kt cni...hahhahhaa....besh tOl cmlm....tp sOwe....balek awl...hahaha.....

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

huhuhu beshhny dpt jmp ben !

ijam ismail said...

OOOOOOOO....akhirnye nmpk gak muke ko..hm...so low profile..aigoo~~
gmbr lain??huhu

rieyana ynn said...

wah...best nyer..;d

emieysandra said...

bestnyer dpt jumpe abg Ben
~_^

~Kirin Selama Perak~ said...

jeles gila !!!

APi said...

walau kau nyorok aku tetap nampak muka kau..^^

Along Usop said...

er.. adakah along silap org?..

Nordin Jolai kah ini?...

hm......

bukan photographer said...

arrgghhhh.....kenapa...!!!kenapa...!!

areripe said...

bestnya!!
bila mai kedah pulak?
aku nak tengok si pelukis ni!
haha!

CikBulat said...

dpt gak ko g gath. gagagajhahaha

Miss Yaty said...

hahaah...lepak sini jap....

eh3 pesal link miss yaty kat situ?kikiki...

salam perkenalan lagi skali ye...

p/s: gempak2 lukisan awak..haha ;P

bukan photographer said...

adei..along dah cari aku nak kutip hutang

Along Usop said...

ape pulak utang nye..

muke org yg dok seblah ben tu sebijik dgn member kamceng along time kat Jelai dulu..

kalaulah pelanduk 2 serupa.. memang kagum la..

???

bukan photographer said...

Along : xde pelanduk2 de...aku tanduk ko nanti..itu bukan Nordin Jolai..itu Norden Jolai

Along Usop said...

hagagagag.. baekk.. =p

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

k_won - terlebih syok time ni.. haha

abg ben - very much... thank for spend ur time with us in terengganu.. hahha

wanmar - hahha.. xnak pormot lebih2..

aiy - hahha.. alamak.. leh ngeteh pasni

iqbal - hahha.. tu ko la.. sape lagi..

pinky - jgn nak ngengade..

tok esah - ces.. mst la kenal.. bape ketol la dak laki y pegi..

mya - takpe2.. xde hal la

yuki - hehhe.. (senyum sinis)

ijam - picture lain.. tak muat n3 ni.. hee

rieyana - best oo.. dpt tip pecume

emi - senyum sinis lagi... hahha

ksp - damm.. nak jeles.. wa lepok lu kang..

api - ko stalker aku ke.. kah kah

along - norden... not nordin

dean - ape sal...

areripe - pelukis mane babe.. hahha

miss - kenal selmat.. haha.. gempak? paint jek miss.. hee

dean n along - jejak kasih ke korang ni haaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)