PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, February 10, 2011

BLOGLIST FAIZAL FREDLEY DOT COM


tampa rase segan silu nye aku.. menjadi antara peng submit paling lambat (aku baru tau la)
ingin meminta permission dari faizal fredley owner segmen ini
untuk masuk dalam SAYA NAK JOIN BLOGLIST NI (betul ke ayat ni)
(cepat accept, kalau tak, aku korek idung ko) hahah..

4 lango double line:

Hanim Mahali said...

hamboi... garangnya dia... takot...
-.-

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

hahah.. nanti budak sorg ni tak layan pulak.. kene la garang sikit...
hahha

Nurul Hani said...

wah, bila tamat tarikhnya ni. Nak join juga. ^^

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nurul - tamat sudah.. sorry lambat repy ini komen.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)