PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, February 7, 2011

TaJuK GeGaR 1,000 BloG OleH BeN AsHaArI

BEN ASHAARI

menyahut cabaran ni.. dengan berhidung belangnya.. aku menyambut cabaran
1K blog oleh Ben Ashaari.. hahah sebab easy jek syarat-syaratnya.. lai lai
meh masuk.. ade bran tak korang semua.. kah kah..


  1. LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG
  2. TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !
  3. Tulis 
SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

hahha.. tu jek la korang kene buat.. siap sudah segmen ni..
korang lak.. eh cepat la.. duk korek idung pulak.. grrrr

10 lango double line:

tia said...

rajen join ;)

akiN aMar said...

wah..ramainya yg join ben assaari nyer nie..hee^^

senydream said...

nk join gak boleh ker??...

L.O.V.E.P-QaH said...

singgah gEgaRRR~!
meh tgk blog kite plak...
http://lovep-qah.blogspot.com

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

tia - saje saje.. heheh

akin - agak la.. kau ikut jek join.. bagi support.. tteeet

seny - erkk skrg dah tamat kot.. hee

love - baik.. xde hal la

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)

fRaMe+LenSeS said...

Wahhh.. nadh pn rasa gegaran ni.. wahhh.. nak join sekaki menggegaQ nih..

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

Batu Melukut said...

wei,,, aku juz minat menulis je. tp x minat membaca. cane???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)