PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, March 23, 2011

HaDiAh UnTuK PeLaJAR SPM

assalamualaikum


[STICKY POST]
perhatian kepada pelajar yang nak ambek result SPM

contest ni aku buat secara flas.. kire terfikir terus aku buat.. xde fikir untuk tengok pron n con
hahaha... aku tak tahu la aku p langgo busut mane nak wat mende ni..
malas aku nak taip panjang-panjang.. senang jek. xde susah.. korang perlu wat 4 5 perkara jek nak menang.. korang nak folo ke tak.. ikut la ye..
result 23 march kan.. hahha..
HEHEE.... PANJANG LAK TANGAN TU.. LANTAK LA
KATON AKU.. KAH KAH
ade 2 ketegori

1. send result spm kat email aku dengan pantas..
picture atau scan tau.. xmau lain.. 2 or 3 ek??? (terbuka)
2. keputusan result gempak.. yang tercepat gak..
same gak.. picture atau scan result tu..
10A 2 orang: 5 A keatas 2 orang

setiap sorang hanya dapat 1 hadiah sahaja.. dimana walaupun ketegori 2
menghantar dengan pantas, dia hanyak dapat untuk ketegori kedua sahaja.
hadiah akan diberi kepada penghantar yang ke 3. sama juga kepada 5A keatas.
harap maklum

hadiah

ketegori pertama
korang akan d topup rm 3.00
ketegori kedua
2 orang pertama 10A topup rm 5.00
2 orang pertama 5A keatas rm 3.00

hantar ke email: faizalharnis@yahoo.com
beserta: result (pic or scan): link blog korang
no phone korang (macam ne aku nak topup kalau takde)

45 lango double line:

alyana hamdan said...

hahaha...igt cam gempak jek hadiah nye..hehe...

ainaa.syafiqah27 said...

x aci.. dah kalau orng dah lepas spm cam mane..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

alyana - haha.. org xde duit.. saje jek. tak tau nk wat n3 ape.. keh keh

LinE PuTih LiNe HiTaM said...
This comment has been removed by the author.
LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ainaa - hahha.. p la ambek balik spm.. xde salah kan.. keh keh

Ifti Larina said...

HAHA porah ! tanak antor

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

rina - grrr.. xde xde.. hg la org paling nak kene tgk..

APi said...

hek ele adiah kau..
bagi lah adiah suami sorang ke isteri 4 orang ke..
mesti berduyun2 join..
haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

api - mak aik.. gampang mcm tu.. kah kah.. hahah.. aku wat sesaje jek.. kalau dorang bran.. join la.. hee

❤NazirahMoktar❤ said...

wehhh, lawak gile contest ko..hahah..bgi la hadiah mug ucap tahniah ke, keychain masjid kristal ke..tpi topup pon best gak..aku nak hntar result spm aku yg thun 2007 dulu leh..heheh

bact said...

geli gila hadiah lu
haha


kalo yg guna postpaid mcm mn plak?>
hahahha

finaz said...

untuk result diploma x dew kew,,hehehe,,,,

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nazira - haha... ni 1 kontes aku tau.. xnak wat gempak2.. wat ape termampu jek.. haha.. result 2010 jek.. xde lain

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bact - hahha... gempak tak hadiah aku.. kalau ak kaye.. lagi gempak.. postpaid.. ak topkn kawan dy y gune prpaid.. haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

syaza - alaa name ni.. dip.. xde xde.. spm jek.. diploma wat kontes lain.. keh keh

ijam ismail said...

wah nk jgak..hihi
=)

Aiydalela said...

ahhahaha. gempak gile hadiah, tp takpe. ok la tu untuk student :)

*tangan katun tu tak boleh blah. hahhahaha. dah jadi entri kelakar ni

finaz said...

FH,,len kali wat tuk diploma ea,,pastu invite syaza,,,eh sjak bile pkai nickname nie,,tukar2,, invite fnaz ea,,he,,he,,

Sab Buenoo said...

la. awat sikit sangat hadiah nye. :))

wan farah said...

alahai mewah giller adiah..hehee..
anyway malu ar nk join..=)

SITOT said...

woohooo.. mcm interesting..hehe.

BAJITOS said...

tu dia hadiah , naknaknak ! tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... malu nyeee nak scan -.-

budak kampung said...

kalau aku bagi result SPM aku tahun 2005 boleh tak?keh3

kalo tak malas,singgah la laki lebih suke pompuan gebu/berisi

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ijam - meh masuk... send kat email aku.. tapi xde hadiah.. haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aiy - hahha.. ni entri siyes.. grrr.. saje.. time org xde keje

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

syaza - ewah2.. gune name syaza.. hehe.. insyaallah kalau tau bile dip kluar result

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sab - orang xde wat.. 1st contest ni.. wat kecil2 lan

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

wan - join la.. result korang di rahsiakan...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sitot - yap... masuk la yee...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bajitos - aku sorg jek tau result korang

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

kampung - hahha.. sile sile.. tp xde hadiah.. ahak

fyna said...

spm da lepas da..
:)

gEe said...

wah. nk join, tp result blom tntu gempak. hahaaa

p/s : sy tag kamu, sile sggah,

http://slumband.blogspot.com/2011/03/kempen-kongsi-idea-permainan-dulu-dulu.html

TAYAR PANCIT said...

hai awak saye da join awak :) follow saye balik eh @ http://tayarpancit.blogspot.com/

nur faTihaH hAfiZha said...

boleh tahan la contestnye ha..

erleena said...

eh spm 2008 nye result ade...leh bagi skaly tak? haha!

lemongrassbeam said...

hahaha. sy dapat 15A. jadi 10A+5a la yek? hehehe

Firdaus Kasim said...

saya bukan budak sekolah lagi.. hehe.. pasal pertanyaan awk tentang tuto banner, saya dah jawab

senydream said...

waaaaaaah!..nk jgak!..spm y thun lpas2 leh?..kehkehkeh2...

APi said...

bile kau nak hupdate..
meh aku komen banyak2..

bunga said...

cayok22...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

fyna - ni utk result 2010.. hg nak send ok gak.. leh gak aku tgk..

gee - dah wat... keh keh

tayar - uik... join y mane?

nur - kontes ciput jek

lemon - heheh... pandainya

firdaus - beres.. akn terjah.. thanls dude..

senydream - boleh.. tapi xde hadiah untk anda.. send la

api - aku tgh bz thp dewa ni...

bunga - baik baik...

hahha... esok result kan... sapae la agak nye yang sanggup send result sendiri kat aku ek.. hahha.. ade bran ke semua nak tunjuk kat aku.. tgk la esok mlm.. xde anto.. selamat la hadiah.. hahha... to all spm 2010.. banyakkan berdoa okey.. always think +ve.. yakin dengan ape yang telah dilakukan. usaha telah dilakukan.. selamat mengambil result ok..

erleena said...

haaha de org send ke?

KELI OH KELI said...

wahhhhh..tahun depan gua amek spm..nk tuntut hadiah kat sini...hehehe....")
BON VOYAGE!BERLAYAR JAUH DENGAN SAMPAN IKAN KELI

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

erleena - haha.. xde la.. keh keh.. selamat la duit tu.. dapat la mkn utk seminggu

keli - lama tak nmpk.. hahha.. cet.. time ni la nak kate nak ambek spm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)