PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, March 16, 2011

KoNteSt GaMbAr KaRtoOn @ DoOdLe


aku di tag oleh amin zakaria untuk masuk dalam kontest ni.. sangat terharu rasanye..
macam nak pi cirit lame-lame dalam tandas.. blushing sudah.. hee
kontest di anjurkan oleh 2 orang blogger iaitu amira anorah dan tengku nizam (couple ke)

caranya senang je kalau korang nak join kontest nie:
  • follow blog LPLH ni..hahaha bukanlah...follow blog Cik Amira ni dan Tengku Nizam (nak follow blog ni ok gak)
  • letak banner kontest ni
  • letak gambar kartun atau doodle korang..tak kisah la lukis pakai paint atau ym..LPLH nyer pakai paint je..ha3
  • tag kat dua memberz korang
  • pastu komen link entri kontest korang kat entri ini  kontest gambar kartun atau doodle  [AYAT DI ATAS AKU CURI DARI NEBENGZ]
FIGURE: be pursued by bumble bee
[bestnye pengalaman ni]

Hadiah:
Pertama: Domain untuk setahun
Kedua :Topup rm20
Ketiga: Topup rm10

Tarikh tutup : 10.4.2011
 sape yang malang ni ekk..
ARE NICE (2 kali kene ni)
WIRDA AZURAINIE 
P/S: aku dah pening.. tolong aku tolong...

20 lango double line:

Sab Buenoo said...

erk.


kalau aku malas join ko sentap tak eyh?

:))

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aku sangat tersentap..
bagai tali pncing kene sentap dgn toman.. x pun kerapu..

Sab Buenoo said...

yela2. aku join =.="


aku nak letak banyak2 keping. hahah. :D

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

hahah... nak sampai 8 N3 pn takpa..
ko jgn tag aku pulak.. hah

Sab Buenoo said...

aku nak tag sapa weh. nama ko apa? bia gempak sikit aku nak letak ko sebagai pentag aku. :))

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ko tag la sesape.. tag aku watpe..
aku dah tag ko...ishh korek idung tu kang..

Sab Buenoo said...

korekla korekla. hahah :))

Ifti Larina said...

erk! haha bakat seni owg dah hilang :\

Sab Buenoo said...

pengorek idung! aku dah buat. :D

eheheh..


silalah jenguk. tengok doodle aku ke, ko punya lagi cantik.
*angkat2 kening.

haha.

http://spekmatabingkaiseparuh.blogspot.com/2011/03/contest-gambar-kartun-or-doodle.html

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

rina - xde2.. p wat cepat.. wajib ni..

sab - hahah.. bagus2.. dgr arahan

Sab Buenoo said...

oo..nama kau faizal harnis rupanya. :))

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

sab - ni mest usha nebengz...

Sab Buenoo said...

taklah aku jumpe kat seat belakang dalam bas. :))

Nebengz... said...

copy pasta ya

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aku bagi citation kan.. rase name ko paling banyak dlm n3 ni.. hahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...
This comment has been removed by the author.
fyna said...

hahaha..
nih tmbh lg 1...


dear..
saya tag kamoo...
http://contestandgiveaway4fyna.blogspot.com/2011/...

CikBulat said...

lawa! LOL

ijam ismail said...

good luck
=)

Amira Anorah said...

waaa..kurusnya hang ye?hahahaha
goodluck..:')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)