PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, April 17, 2011

AkU dAn DiRi SeNdIRi

assalamualaikum

aku takde nak kate pape dalam entri ni.. hanya sekadar meletakan perubahan yang aku alami
sepanjang aku berada di zaman belajar.. dalam keadaan lukisan
hehehe.. sebagai kenangan untuk diri sendiri ja

 ni zaman sekolah rendah.. berat jangan kata la.. seguni beras pun kalah.. susah nak cari
baju dan ape bagai.. hahah hidup penuh sihat.. zaman ni aku tak kesah pasal girl2 ni
langsung tak tertarik... hahahahaha hidup nak bermain jek

 ni zaman sekolah menengah.. pengawas tu babe... xpenah pn nak stay kat perhimpunan
sebabnye.. rambut aku yang panjang.. mestla aku kene aim dengan pelajar lain
so the best way.. buat2 ronda blog block. zaman ni pun takde fikir pasai girl
tapi gatalnye ade.. hahahha demm it

 yeah ni zaman matrik aku.. aku agak kurus.. sebab petang suka joging.. why? sebab kalau joging dapat lalu belakang block perempuan.. ahahha.. jahat tak.. ade 4 block tu.
kekadang jumpe girl yang sama lepak time petang2... dapat la kenal2 keh keh..

ni zaman U.. zaman kegemilangan aku menjadi seorg yang tak penah bersenam.. langsung 
tidak aktif. so macam ni la keadaan aku sekarang. hahaha.. but i like dis way..

p/s: aku gembira dengan diri aku.. gemok.. 

12 lango double line:

ZurainiSwarnoD'Amor said...

hahahhaaa!!!!
:)

Halusinasi said...

hehe...bertambah sihat je...^^

Ara Nadea said...

heheh.. ble dah msok u mmg byk yg berubah kot..

Sab Buenoo said...

#ehsamalah!

hoho, :D

Miss Zny said...

tetap suke die...

ZurainiSwarnoD'Amor said...

aku setuju yg mase kat skola rendah tu jekkk !!!! :))

dindingkosong said...

patutla dulu kau nampak kurus sikit dari sekarang...rupa-rupanya.....

the GirL said...

so motivasi ko utk jogging adalah gegirl la yek....
ish..ish..ish...

AesyaZealous said...

haha... gemuk2 pun jgn lupa jage kesihatan ye :)

Cik Yasmin said...

Hahhaha . The girL, setuju dengan anda . Hahha :D


Heheh . Abg line putih line hitam, Bagus la tuh gembira dengan diri sendiri ! ;)

Gemok boleh kurus,
Kurus boleh gemok .
Semua boleh di resize . Hahahah .
Yang penting, hati mesti baik :)

Renung2kan dan selamat beramal !
Hahahaha .

yaya_flanella said...

ala kadang2 org comel ni lagi hensem dari org kurus. sedap hug. haha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ain - ape ko gelak... suke letteeww

yana - biase la.. xde org nak sound he

ara - xde org nak tego bile masuk u ni..

sab - ade chemis ni

zny - cumel tak.. keh keh

ain - cet... grrr...

dinding - ko penah nmpk aku ke...?? huuu

girl - shuuu senyap.. nnt org prasan

aesya - baik baik

yasmin - merenung jauh ni

yaya - terharu aku tetibe.. keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)