PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, April 22, 2011

Segmen The Garang - Zaman Paling Best Bagi Anda

assalamualaikum

salam sejahtere kepada para  rider reader serta gundik2 dan sida2 yang di kasihi..
dikesempatan ini, aku telah di pakse rela untuk menjoinkn diri menyertai segmen dari blog
the Garang ni.. [ingat ko garang ke] segmen: ZAMAN PALING BEST BAGI AKU


rule dan regulation serta term dan condition untuk segmen ni
1. korang p curi header the sutun garang ni, pastu conteng bagi nampak buruk dan hodoh tepek.
2. tajuk entri - Segmen The Garang - Zaman Paling Best Bagi Aku (aku time kat entri)
3. korang buat la entri pasal zaman korang yang best, peolitik ke, neolitik ke jahiliah ke, begpacker ke, tak kira la zaman bile
4. ade picca lagi bagus, takde pun takpa, siap entri link kan kat sini eh bukan, tapi sini 
5. follow blog aku ni dan baru the sutun garang [siyes ni tipu] hhaha..

zamani zaman yang best bagi aku setakat ini, zaman aku kat matrik. nape? semua otak dan perangi macam takpenah belajo sivik, padahal kemahiran dinamika [takleh blah la subjek ni] ade di ajor. tiap 2 minggu or tiap minggu ada kelas mento menti [aku datang 2 3 kali ja] hahhaha. sebab praktikum aku hanya ada 6 kumbang dan lagi 15 bunga = 21 dan praktikum aku hayat 20 = H20 [air] bebudak lakinya memang masuk air semua haha. [mana lagi nak bergurau senda]. 
tiap minggu geng budak laki ni ade theme, macam hari isnin theme emo, hari-hari lain macam tei merah, baju retro [baju kotak-kotak] haha.. yang tekleh blah hari berbaju sama warna [6 orang sekali pakai baju kemeja warna maron] memang obvious dari jauh nampak kalau jalan nak pergi kelas or lab [macam ulat gonggok berjalan kat kaki lima] demm it. 
bab kat asrama jangan cerita la, lagi macam kere semua perangai. time lektrik putus 1 blog, para laki ni menjerit melebihi blok girl [memang tahap ngajing. aku pn turut jerit sama] hahah. di sebabkan bilik aku atas umah waden, tiap jam 1 2 pagi aku akan hentak2 kurusi stdy [hahahaha] gile jahat. time bzday, takde la nak main tepung2 ni, kiteorang pakai fire extinguisher bersama budu dan telur. kah3 1 aras jadi cengkodok [sian pulak makcik cleaner] haha lantak la.. disebabkan blok aku 1st dan blok laki 2nd dekat blog girl, so aku selalu la datang blok kawan aku utk ####deng gune binocular [oh demm it kantoi] ni keje time dah bosan gile2. siyes.. hahah. 
ohhh by the way lupa pulak ape matrik aku.. kolej matrikulasi johor.. hehehehheh
 masa ni aku dengan lain tengah ugut lecturer kimia untuk upkan markah test..
hahahah... [siyes nipu]

p/s: macam aku jek y letak rule n regulation untuk segmen ni.. empangan.. hahaha

5 lango double line:

dindingkosong said...

hahahahaha!!!!!
sakit perut aku, gelakkan entri kau ni...
ulat gonggok ea???
hahahahahahaah dan hah lagi!!!

wan farah said...

wakakkkakkakaa
comel jew korang dok wat boria ea gy klaz..heee=p

the garang said...

hahahaha. menconteng header aku ye??? kuanghajaaaa. bahahahahaa

APi said...

pergh pergh..






























tu jek aku nak komen..^^

EmanTheHalia said...

tak pernah masuk matrix (camtu ke eje?) ehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)