PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Tuesday, May 10, 2011

CuRrEnT LOcAtIoN

assalamualaikum

harini aku saja nak update.. almaklum lama tak update.. nak kate bz tak gak..
beno nye aku takde internet nak update.. hahah... berok pun takda..
so menyendeng kat wifi pejabat.. 

nak bagi tau aku kat mane jek sekarang... meh tengok..

aku kat putrajaya.. hahah..
pergi jam 7.00am balik jam 5.30pm
jom p alamanda... hehehhe...

[update dalam pejabat NOD]
hahaha..

Cik Chit [penyelia LI] jangan memandai tolak markah..

5 lango double line:

M Fizan said...

nk g putrajaya lar..hehe

feel free to follow me back..sahabat blogger nie

http://nazlifestory.blogspot.com

[sutera kasih] said...

current location saya kt rumah :P

iniialahaku said...

current location...ats katil xpegi kelas...haha

Azmie said...

current location: putrajaya (in the office) da rasa muak ngn putrajaya.. =)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

fizan - jom la p putrajaya.. jadi org urban kejap.. hahah

sutera - erkk.. kluar la jejalan.. he

iniialahaku - lagho lagho tu bro..

azmie - hg area mane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)