PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, May 12, 2011

DiaRi PaGi KhAmIs

asslamualaikum

tepat 6.30am - kawan kol
kawan - "ko dah bangun"
aku - "dah [suara segar, padahal mate tutup]"
kawan - "okey"

bersiap-siap nak pi kerja [kerja tu]
start moto honda wave dari ukm ke arah seksyen 1 bangi
tukar ke kereta proton saga pulak, menuju ke putrajaya
nampak kalau keluar dalam kul 7.10am, jalam tak jam..

..........sampai pejabat..........
--------SIGH--------


12.15pm
aku terkantoi tido kat pejabat dengan penyelia..
Cik Chit jangan nak potong markah LI.
sebab anda tidak memberi tast yang mencabar.. hahahahaha

[syela dan yana - bukan nak bagi signal Chit datang]

5 lango double line:

bact said...

weh lu ukm kat mana?? gua kat sec 3..
jom lepak

[sutera kasih] said...

hehe kan kantoi dh tetido kt pejabat

ASAL AWEK CUN JE, MATA KAU TAK KELIP!!
FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?

Piah Becok said...

hahahaa... adoi kantoi pulak... esok jangan kantoi lagi ye :p

terbaru:
1. BENARKAN AKU JADI JAKUN SEKETIKA
2. Sungguh!!! Banyak Ragam Diorang Nihh
3. JANGAN KACAU LAH!!!! ngantok nih
4. day one : 10 things about you

Norden said...

natang gapo TAST??

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bact - wa kat ukm bangi der.. free mlm ja ni.. tu lentok kat katil penat.. hahha

sutera - bukan selalu nak kntoi.. ehehe

piah - dah 3 kali kantoi ni.. keh keh

dean - typo aje tu.. paham2 udah le..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)