PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Monday, May 23, 2011

PeRhiMpUNaN 1 JuTa BeliA SeMpEnA HArI BElia NeGaRa [HBN]

assalamualaikum


entri untuk harini aku hanya nak promote benda alah ni.. tak tahu la dah
berapa kerat orang belia tahu acara ini.. nak tepek header HBN ni.. meh tengok reramai


click untuk ke laman HBN ini
http://www.haribelianegara.org.my/ 

pada 27 hingga 29 mei 2011 akan diadakan perhimpunan untuk belia-belia seluruh negara
pelbagai jenis acara akan berlangsung pada hari tersebut, acara-acara yang ada
boleh di lihat disini 


jadual acara-acara HBN 


ini pula link untuk promote HBN di youtube


promote HBN 


warrrgg.. gilak la.. jadi promoter tak berbayo.. hahaha.. mentang dah jadi penduduk
putrajaya, siap promote government nye aktivit.. aku dah usha-usha sekitar
putrajaya ni.. ohh.. memang gempak la persedianya nya..
kalau betul-betul datang 1 juta or lebih, memang hevoc la kat sini..


pagi jumaat harap tak sesak.. aku nak pergi kerja ni.. lambat habis la aku..
arrgg.. kene bangun awal.. prepare for the worse ar macam ni
[kawan aku tak habis-habis Suju Suju.. sape Suju ni]
artis korea.. arrgg.. meleh nak layan.. korang pergi sendiri la..
nak balik rumah.. hahahaha..

5 lango double line:

ZurainiSwarnoD'Amor said...

bestnye !!!!!
ain nk pegiii !!!!!!
^.^

Aimi dan Pakcik Hashim said...

aku bakal ke sana petang sabtu
:)

fierapirot said...

tak nak pegi sebab jauh..hahaaha

KELI OH KELI said...

ayuh belia Malaysia kita bersatu!

Azmie said...

jumpe di sana semer... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)