PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Friday, June 24, 2011

SeSaMa HeRo PuJaAn HaTi

assalamualaikum

semenjak dulu P. Ramlee menjadi pujaan hati aku, kenapa? sebab p.ramlee ade ciri-ciri chubby [macam aku tapi aku lebih chubby la]. sekarang hero-hero semuanya badan nak mantap bagai. ishh.. semua tu propaganda ja. dah tu, aku mula beraleh ke arah film lain. selalu kul 12.30 hari ahad kat TV2. sila tonton video ini untuk tahu lebih lanjut.


walaupun agak bangang.. tetapi keseronokan menonton sambil gelak ketawa amat mengharukan.. tibe2 mamat chubby ni menjadi hero pujaan hati.. jangan memain, juz 1 kick, most of the enemy flying like a pis of paper.. demm it.. it look real [dulu kecik2 berangan mcm ni, terajang orang, pastu jatuh jejauh] hahaha.. sheep tol cerita dari OVERSEA ni.. but i like.. baru korang tau chubby lebih gagah.. kah kah.. 

aku bagi korang lihat bertapa bergayanya beliau ini.. yang dikenali sebagai VIJAYKANTH
...day tambi...
 gile babeng kacak n comel...

 oh sheep.. what the heck is this.. in my life i never get this kind of dis situation.. sheep2

 arrgg... jeles-jeles..

dey.. sana orang jangan lari.. ini semput ada mari.. jangan lari..

p/s: sheep.. aku buat sambil muntah 8 beldi..

10 lango double line:

Farierahasanz said...

mengom lew abam long nie. . hahaa

Akulah Pak Lan said...

Hahaha..

Along Usop said...

cheesss.. siyes aku ingatkan ngko tadi!! demm...

the GirL said...

chubby dia tu muscle bukan lemak cm ko... hahaha

Azwa Azee said...

wahahah..baca entry ni sambil gelak2..hahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

fariera - adekah anda berminat.. sila mintak sign dy nnt

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

lan - ape ko gelak.. hero aku ni...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

usop - kan kan kannn... ade sikit la..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

girl - alaaa.. same je la...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

azwa - berani hang gelak... hero pujaan ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)