PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Wednesday, July 27, 2011

ApE YaNg PeLiK Nye?

assalamualaikum

dua tiga minggu ini aku amat sebuk..
banyak pulak tempahan..

menjahit, menyulam, kait sini kait sana
tangan punya la ketat-ketat, tapi buat kerja lembut-lembut
macam-macam hal

tak pelik kan tengok lelaki mengait or menjahit.
heee...

p/s: sapa nak wat tempahan baju kurung sila la bagi tau..
murah je, tak mahal pun.. yang penting ade hasil tangan aku.. hahah.. rare babe
p/s/s: baju laki tak terima.. kah kah...

20 lango double line:

~~Amny Sya~~ said...

bagusnya dak ni...pandai dia jahit yek..nnti leh org suh ajo mnjahit kan..??wee..

***nak tempah baju 2 pasang..nk kamu yg buat 100%..boleh..??^_^

Azwa Azee said...

demand plak tu..baju laki x ambil tempahan...hahhaha

aizamia3 said...

ada orang yang taknak amik tempahan baju lelaki sebab baju lelaki lebih complicated dari baju perempuan..

psstt: umah kat mane..? nak datang hantar baju ni..

Siti Ruhaniza said...

beb! jgn lupa baju raya aku sepasang. haha~

Eddy Stone said...

okayh lagi ko menjahit, aku buat ngan jual kuih raya.. haha~

the GirL said...

Ade lg ekk, org amik tempahan baju raye masa ni...
sok aku anta kain.. ko sulam kerawang2 dye elok2 sket tau....

Bob Merley said...

bila bisnis dah maju, bole aku keje ngan ko. jadi bos pon dah kira ok. amacam?

puteraduyong said...

huyoo...pandai ko jahit baju ye...

suk said...

pndai menjahit ke? jgn jahit baju tapi jadi spenda pulak. haha

myra yusreena said...

wahh..nak nak..free eh??hikhik

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

amny - erkk... 100%.. pengsan2

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

azwa - hahaha... nnt laki je dtg.. x semangat aku nak jahit... hikh ik

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aizam - hahahahah... umah aku kat johor.. meh la dtg

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

siti - rm25.. bawak baju contoh.. hikh hikh

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

eddy - gilak la jual kuih... klu aku mst tak terjual..sebab aku habiz kan.. hahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

girl - erkk.... lalalalal...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bob - bagus idea ko.. aku setuju sngat tu.. nnt aku fikirkan k.

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

duyong - time kasih ye... nak tempah ke

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

suk - wa wat boxer babe.. untuk diri sendiri la.. hahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

myra - free... lagi 3 4 bulan ek.. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)