PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, August 7, 2011

BaJu KuRuNg

assalamualaikum

2 minggu aku kerja dan kerja amat memenatkan. sekarang tempat jam 0000 je, mata aku mula menunjukkan bibit-bibit untuk membuat baja kat mata. jam 0100 pastu aku akan terlelap kalau tegar bersama laptop. tak tido kepala atas laptop mesti terbongkang atas kerusi plastik merah.

aku dan MAK KESAYANGAN dah siapkan 7 pasang baju kurung, satu kebanggaan aku ni. [padehal tolong mak]. baru nak snap picca semua baju tu, tapi aku tertido petang. bangun-bangun 4 pasang telah di ambil oleh owner. walaweh, dapat je bau baju dorang dah siap. panas tol. takdapat nak snap semua baju.

ni jek la aku dapat snap.. hahaha untuk tontonan umum.

lineputihlinehitam baju kurung

ni jek la.. hahahha..

p/s: ade lagi 4 pasang nak di siapkan.. 2 kali jari kene balut… keh keh..

20 lango double line:

bact. said...

bagus betul anak mak neh
hehehe

Yasmin ♥ said...

Wahh . Pandai menjahitt . Hehe .
Nak jugakk baju kurung satu . Boley tak ?? Huhu . :)

faRHa@miSS Vio said...

boleh tempah ni...huhu

senydream said...

panda menjahit ker?...beshnyer!..jimat lar dye,hehe2...

the GirL said...

wahh!! pandai menjahit!! leh wat calon menantu nih...!
hihi

dhiera said...

wow...gigih nya~
pandai jahit pulak tu...

salam perkenalan ye~

Akulah Pak Lan said...

bleh jadi suami mithali ni...hahahah

zEri sAfEerA said...

pndai mjahit ke? mak aih,,, nsb baik dah tmpah sume. hehe :D

C i k P i p i T e m b a m said...

fuyoo , jual baju ke ? samalah kita . hrap ade rezeki lbih la ye bulan pose nie :)

nik aziemah said...

bagusnye jahit baju.. naiklah saham lepas ni.. hehe

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bact - hahah... tanggungjawab der..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

yasmin - boleh.. tmpah lepas raya.. ahak

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

farha - boleh2.. lepas raya gak...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

senydream - jimat gak la.. dpt wat boxer sendiri.. hik hik

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

girl - ko carikan la utk aku.. comel2 tau

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

dhiera - hehehe.. biase2 je.. salam pekenalan gak

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

lan - syukur... xyah suh bini beli baju kat luar.. jimat duit..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

zeri - pas raye leh tempah.. ahakk

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

cikpipi - alhamdulillah.. ade la sikit income...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aziemah - kalau la naik.. hahah.. dtg2 pn macik2 ja.. hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)