PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, September 25, 2011

MeNgGoDa BeTuL La…

assalammualaikum

sejak dua tiga dan empat menjak ni.. aku memang agak tension.. sebab tension masih lagi belum dikenal pasti. so facebook jadi sasaran.. open profile.. okey takda apa-apa kat wall.. memang aku ni tak popular pun.. sapa nak gangu wall aku tu.. ermm sebab interface facebook pun dah baru [sebenarnya aku tak perasan pun facebook ni dah bertukar interface hahahah] so aku pergi lak godak-godak ape yang ada…

so kalau korang perasan ada adds kat sidebar belah kanan bawah tu.. kan ada kan.. ala untuk advertiser.. aku pun tergoda la dengan adds tu [iman kurang ni]

hand

kepada adik-adik berumur  kurang dari 18tahun anda dilarang mengambil ujian ini.. ni semua adalah menipu.. [so aku pun click dengan terujanya]

1

soalan senang ni.. aku pun kelik male.. ni bukan suruh pilih pasangan ni tanya jantina korang..

2

ohh ada lagi… tanya pasai ibu jari pulak..so aku kelik la ape y serupa.. jangan nak tanya aku klik apa.. bakal isteri aku je leh tahu ni.. hahha

3

tapak tangan.. aku check mane yang agak bau-bau ikan.. aku klik

4

ces adala lagi pasai jalur-jalur kat tapak tangan ni.. apelah.. jalur-jalur ni pun nak kira ke.. takpa.. aku click mana yang patut..

5

so ni last soklan menda haram tanya kat aku.. lepas dapat la result.. kawen awal ke, dapat duit golek-golek dari tadas ke.. bangun-bangun tido, posman hantar cek 1juta tetibe.. mane la tau..

i

i

i

i

i

i

i

i

i

i

i

i

6

lu memang natang berok… ade ke result macam ni.. mintak no phone.. kalau awek yang mintak aku bagi la.. syal haram betul app ni.. aku memang tak puas hati.. membazir masa aku jawab semua soalan tu.. app ni memang menipu perghh.. tah sape la percaya app ni..

sebab aku sangat kecewa aku usha adds yang ini

gadis pinkgadis putih

aku tak berani nak click.. takut dikecewakan lagi..so aku pandang je la lama-lama.. aku terpaksa mosaic kat tempat-tempat sensitif.. sebab ada reader bawah 18thn. tapi atas 18 pun tak boleh tengok jugak kalau nak di ikutkan hukum.. dugaan dunia betul..

16 lango double line:

QUEENPINK said...

oppss....

Bob Merley said...

aku dah deactivate aku punya facebook bro. boring ah

Rozuan Ismail said...

tak tergoda langsung

sara zainol said...

ap ko merepek ni ?

the GirL said...

ni mesti sebab bosan and ko xde org yg boleh di kacau kn??? hahaha

Yasmin ♥ said...

Alamak . Hahah .
Takde keje lain :P

Facebook bosan .

senydream said...

hehe2..ada2 jek merepek nyer erk:p

facebook dah bosan kan skrg,huhu2..

~~Amny Sya~~ said...

isk3...sabo3......~

Faizal Harnis said...

queen - erkk....

Faizal Harnis said...

bob - patut tarak jumpa lagi.. demm it

Faizal Harnis said...

rozuan - hang xde nafsu.. hahahah

Faizal Harnis said...

sara - ni luahan perasaan orang tgh bebosan sangat

Faizal Harnis said...

the girl - erkk.. tau tau je ko kan..

Faizal Harnis said...

yasmin - hahhaa.. mmg dah xde keje den wat mcm tu..

Faizal Harnis said...

seny - kah kah.. nak update nye pasai

Faizal Harnis said...

amny - erkkk sabar... pn boleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)