PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, January 15, 2012

Air KotAk DeWaSa

assalamualaikum

dulu aku suke beli air kotak. tak kira la air jenis ape asalkan halal la babe.. ape kebarang yang haram-haram [termasuklah yang dicuri]. so dulu kecik-kecik air kotaknye pun comel-comel ye dop.

so sekarang aku dah meningkat dewasa dan mature and adult. so aku tak bermain or isap-isap or sedut-sedut air kotak ni. not my style orang putih kate. aku beraleh kepada air kotak versi dewasa [air kotak gak ko sebut] ehh takpa.

then aku memilih air kotak jenis yang ini

real-fat-cat

ehhh… kucing ni pulak… comel kan.. macam owner blog ni.. like this pica.. ahakk

okey aku memilih air kotak yang berliter 1 mL.. baru ar stylo bawak jejalan kat tengah-tengah bando dan pasar raya.. sedup besau dabak macam ni..

mytafastudio.blogspot.com

[ini bukan promosi air kotak.. aku tidak dapat apa2 komesen pun.. haram tol]

teachingmathblog.blogspot.com

baru la panggil orang dewasa.. apa barang main kecik-kecik.. tak melambangkan kemachoan langsung. ehh aku taip untuk lelaki je ke ni.. lantak p arr…

8 lango double line:

Rozuan Ismail said...

motif entry ini.org slim mcm aku tetap air kotak kecik ok

APi said...

aku suka air kotak HL yang besar..
tapi mahal..
so aku beli yang sedang jek.. =)

yad'z said...

orang laki jek yang boleh wat perangai tonggak airkotak dewasa dekat umum.. hahahahaha

Yasmin Aris ♥ said...

Hihi . minum air masak lagi stylo . :P

Faizal Harnis said...

rozuan - tak macho tak macho... hahha

Faizal Harnis said...

api - tu mmg kedabak mahal nanang.. gua p beli air bunga je

Faizal Harnis said...

yadz - hhahaha class kan gitu.. ahak

Faizal Harnis said...

yasmin - air mineral 1.5L.. montop gak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)