PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, January 19, 2012

BeRjaGaLaH

assalamualaikum

malam ni tampaknya aku takan tido awal.. so bagi mengelakkan boring duduk rumah sorang-sorang sampai esok malam, aku akan buat maraton BLOGWALKING.. buahahahha…

so prepare la sapa yang dah komen kat blog bersawang ni.. muhahah… mampukah ini..

ahhhh motif sangatttt… [aleea pinjam trademark ko kejap] wat entri mencapap ni.. buaahahah… okbai… nak prepare pape yang patut.. makan minum..

line doodle

lama tak melukis kat paint ni.. hahha…

8 lango double line:

Rozuan Ismail said...

kau promote blog aku la senang.haha

Yasmin Aris ♥ said...

Ee . dah lame tak tengok lukisan tuuu !! :D

bact. said...

alhamdulillah.
ingtkan nak buat kenduri arwah dah.

lama sngt hilang.
hahhah

Cik Muda said...

lepak sini.... bw juga cari mangsa...hihihi~

Faizal Harnis said...

rozuan - tak pandai nak promote.. kalau aku jd promoter.. gerenti blog ko langsung xde orang nak dtg..

Faizal Harnis said...

yasmin - eerkk... hahaha... lukisan testing ja tu

Faizal Harnis said...

bact - haram nye ayat... gua bukan ilang.. tu just ur feeling ja.. aku still ade..

Faizal Harnis said...

cik muda - BW la... ek mangsa.. dapat ape???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)