PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, January 21, 2012

LiFe aKu TimE TraInInG

assalamualaikum

semenjank aku di serap untuk training dalam 1 company ni, aku rasa life aku semakin pudar.. tarak sosial langsung…

wakeup kul 6.00 pagi.. bersiap semua dan sarapan 7.40 pagi.. 8.00 pagi masuk kerja [training] 5.30 or 6.30 petang baru balik rumah.

siapkan apa yang patut dah kul 8.00 malam.. 8.30 malam p makan malam pulak.. 9.30 malam balik.. pastu nyongok dalam umah. 10.30 malam tido..

umah sewa ber furniture heater sahaja.. sekali sekala kedengaran bunyi air di jerang di dapur.. what a life…

15 lango double line:

zikeryhassan said...

semakin hari semakin berubah corak kehidupan kita.

bact. said...

belajar susah dari skrg.
nnt kalo kena stay rumah org tua staedy je.

bact. said...

belajar susah dari skrg.
nnt kalo kena stay rumah org tua staedy je.

Yasmin Aris ♥ said...

Huhu . best tak idop cemtu ?

yad'z said...

what a happy life kan.. hahaaha..

Zaren said...

kau bkn lg budak2 :P

Terbang Bersamaku said...

takpe suasah2 dahulu senang2 kemudian..boring-boring dahulu, happy-happy kemudian...eheheh..=)

senydream said...

biase lar tuh...follow the flow,hehe2...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

zikery - benar sebenarnya.. [anguk2]

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

bact - gua dah ready wat rumah org tua sendiri.. name ko pun ade dah dlm list..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

yasmin - mengalami kemurungan y serius skarang

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

yadz - happy seseangat [blog hang payah nak open] ehh tetibe

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

zaren - aku cube utk meningkatkan hormon keremajaan sekarang ni

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

terbang - semakin boring ni.. sob sob

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

senydream - flow entah kemane pun dah xtau.. hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)