PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Saturday, January 28, 2012

NyaMoK

assalamualaikum

malam ni aku terasa sangat hebat… sebab aku dapat membunuh nyamuk dengan menggunakan sebelah tangan.. 9 ekor tumpas tampa kubur ditelapak tangan.

disebabkan kuantiti nyamuk yang banyak, aku pakat gune sheltox untuk memhapuskan kegiatan penyedutan darah dari badan aku secara free dan tidak digunakan untuk menyelamakan orang..

p/s: dua hari yang mencabar.. penat nanang.. who know..

8 lango double line:

dhiera said...

ceh, pakai shieltox~

nik aziemah said...

tertipu pulak.. ingat tepuk kat dinding

yad'z said...

ceyttt... baru nak puji kehebatan ekauuu...

the GirL said...

halal kan jelah darah kt nyamuk2 tu.. kesian dorg lapar...
bersedekah amalan mulia..
hahaha

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

dhiera - pemudah cara katakan..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

nik - dinding... koto nnt.. kene ar samak pulak.. keje dah tu

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

yad - puji la puji la.. please2...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

the girl - nyamok tu gunakan utk betelur n menambahkan populasinya.. xleh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)