PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Thursday, June 14, 2012

HaRI PaNAs yAnG bErTeMbiKai

assalammualaikum

disebabkan aku balik keje awal dikala tengah panas mentari ni, so kepanasan dapat dirasa diseluruh organ tubuh aku ni. deria terhadap kepanasan begitu aktif dikala tubuh melabuhkan diri dalam rumah.

bagi tidak membazirkan rezeki yang telah diberi 2 hari yang lalu, terpaksa la aku ratah..

makan makan sendiri… kenyang kenyang sendiri…

jom makan.. sedap ketika panas mentari..

sebelum makan ni

sebelum makan….

IMG_1392

separuh makan.. dan..

silala cari tembikai aka timun [area terengganu] ketika cuaca panas

2 lango double line:

cik Bunge said...

waaaahh.. oke tiba-tiba teringin makan tembikai. Tengah-tengah malam pulak tu! urggghh !

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

uuhhh... cepat la cari tembikai tu.. nnt musim nye abis.. susah dah nak cari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)